ELs premis Pons segueixen la cadena


Aquest cap de setmana passat, l'Ignasi em feia un regal blocaire i em concedia un premi. Es tracta del Primer Premi Anual Pons per l'Excel·lent Tasca en el Camp de l'Excel·lència. Com a mínim amb el nom del premi ja sembla que t'hagin concedit un premi similar a un Nobel o alguna cosa semblant. Aquest premi s’atorga en cadena. Tu reps el premi i alhora has de concedir el premi a dos blocs que tu consideris excel·lents. Fa molts anys, la Merike, una dona finesa que escriu un bloc en català me'n va concedir un de semblant. Era els meus inicis en aquest món d'escriure per a qui tingui ganes de llegir per la xarxa! En aquell moment ja em va fer il·lusió. El d'ara, venint de qui ve, doncs encara més. La llàstima és que ell ja està premiat, sinó el premi aniria a parar a les seves mans.

I després de tots els agraïments em toca la part més feixuga, atorgar el premi a dos blocs més. Hi he estat pensant molt, en tinc de molt bons que segueixo però n'hi ha dos que es mereixen el premi. 

Un és De tot. Un bloc que tracta temés molt diversos de la societat i el país amb aquell to reivindicatiu i punyent que a mi m'agraden. El bloc és d’en Jordi, fa molts anys que ens coneixem però el bloc no vaig saber que era d'ell fins al cap de cert temps. Es mantenia en l'anonimat.

L'altre el conec des de fa ben poc temps i ja m'hi he passejat molts cops. La màgia dels llibres. Un bloc escrit per Bruixeta on ens fa ressenyes de llibres que podem llegir. Una feina molt constant que ens ajuda a estar al dia dels llibres que podem trobar. Em proporcionen una bona guia!

I ara no sé si em saltaré la norma del Pons però vull donar un premi especial. Aquest bloc hagués estat un dels premiats però malauradament hauria trencat la cadena. Qui el portava ja no està entre nosaltres des de fa uns mesos... És un bloc molt interessant. Un bloc que va començar a escriure una persona propera quan es va quedar a l'atur i on explicava dia a dia les vivències i els pensaments d'algú de més de 50 anys que perd la feina i, malgrat tots els esforços fets, no acaba de trobar res. El bloc és Memorias de un parado en Tarragona. Si en teniu ocasió, llegiu l'última entrada que va escriure. Ja no en va poder escriure cap més, el maleït càncer se'l va endur de manera massa ràpida i cruel. 

Així que, Jordi i Bruixeta (en Carlos no pot...), és el vostre moment de continuar amb la cadena!!!





Comentaris

XeXu ha dit…
Bones tries, els conec tots dos. El 'De tot' és un bon blog, però en Jordi no està gaire actiu darrerament. He après moltes coses llegint-lo. La Bruixeta avui justament deia que no tenia gaire temps, però ha estat més activa en els diversos blogs que té. El de llibres és un dels més nous, no fa gaire que va, però fa bones ressenyes. De moment no coincidim gaire en gustos, però ja ens trobarem. I en Carlos... bé, no el coneixia, però ja veig que la seva història va ser força dura.
pons007 ha dit…
Tercera iteració del premi i ja comencem a trencar les normes? Això es can pixa! Està bé… Està bé… Vist que son circumstàncies més que extraordinàries et permeto la llicència, tot sigui per recordar la memòria d’en Carlos ;)
M. Roser ha dit…
Felicitats als dos blogs premiats, un no el coneixia, de la Bruixeta en segueixo un altre...He entrat al blog del Carlos i m'ha impressionat molt, fas bé de recordar-lo.
ignasi ha dit…
Bé, bé... de moment no has trencat la cadena i el Pons no carregarà contra tu malgrat li canviïs les normes. Conec el bloc de la bruixeta des de fa poc però molt bé, bona elecció! El del Jordi no l'he remenat però segur que també deu ser xulo. I, curiosament, el del "libro de bitácora..." d'en Carlos el coneixia de fa un any o així, igual a partir de tu, i ara que he entrat m'he quedat parat del seu final tràgic. Em sembla molt bé que el tinguis present. Ens seguim llegint...
Jordi ha dit…
Ostres! moltes gràcies! La veritat és que tinc el blog oblidat. En part per falta de temps, en part per saturació de temes (vaig arribar a escriure cinc entrades en un dia per no posar-ne cap) durant un temps, i també perquè em demano a qui l'interessa el que escric.

Què he de fer ara, donar premi a dos blogs? Això si que és difícil!
Núria ha dit…
Bé, Jordi, del que es tracta és que a partir d'ara tornis a activar el bloc, t'he provocat una mica. M'agrada molt el sentit crític que tens. Què vol dir que a ningú li importa el que escrius? Au, va!!! Començant perquè a mi sí que m'interessa. O sigui que ja t'hi estàs posant. De moment, ha de donar dos premis si no vols decebre en Pons!
Núria ha dit…
Pons, sabia que ho entendries... 😊
Jordi ha dit…
D'acord, em posaré.
Bruixeta ha dit…
ohhh gracies!!!!!!!

fa dies que estic una mica desconectada i no ho havia vist. Sort d'en Pons que sempre està atent.

Felicitats pel teu de premi, merescudíssim.

Una abraçada!!!
pons007 ha dit…
Ben bé que sense mi la catosfera no funcionaria :P
Núria ha dit…
Bruixeta, ara et toca a tu!! Pensa que el Pons està a l'aguait...

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...