Nou trajecte



Fa uns dies em van proposar formar part del grup de blogs del portal Lleida.com. I vaig acceptar de molt bon grat. Els ho vull agrair. No es tracta ni molt menys de tancar aquest blog. Són molt anys i moltes històries compartides. No és un final de trajecte com diria un amic meu sinó obrir-me a nous espais. Aquí teniu l'enllaç directe.
Aniré compaginant els dos blogs, molts dels escrits els duplicaré o els enllaçaré. Aquí continuaré explicant històries de tot tipus, com fins ara. A Lleida.com hi centraré més els escrits relacionats amb les terres de Lleida i el Pirineu.
No m’ha interessat mai saber si els meus escrits arriben a molta gent, ni quin tipus de persones ho llegeixen. Bé, menteixo una mica, al principi sí hi tenia certa obsessió per veure estadístiques de visites. Amb el temps ha anat desapareixent del tot. Jo explico coses, les que visc, les que penso. Si la gent ho llegeix bé, sinó allà queden. Ara escriuré per gent que sabran de mi per primer cop. Cert vertigen sí que fa però procurarem no canviar gens ni mica l’estil dels escrits només perquè hi pugui haver molta més gent anònima que pugui llegir-los. Amb molta il·lusió comencem un nou trajecte.

Comentaris

Daniel ha dit…
Els de Lleida.com han fet un gran fitxatge.
Sort amb la "segona vivenda". Et seguirem llegint (i admirant les fotos) ací i allà
Núria, no coneixia el teu blog. L'he descobert a través de Lleida.com, on veig que serem veïns.
Hi he fet una ullada ràpida i veig que m'agradarà. Et prometo visita!
ignasi ha dit…
Molta sort! Ara et seguiré per partida doble!! No t'escaparàs tan fàcilment...
Núria ha dit…
Gràcies, Dan. N'hi ha que els fitxa l'Ara.cat. ;)

Jaume, jo també he descobert el teu bloc. Compartirem espai!

Ignasi, ja veus. Aquí tots doblem!! Una mica vertiginós, però...

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...