Mots muts

Estic davant del teclat amb unes ganes boges d'escriure. Per la ment hi passen moltes coses a una velocitat vertiginosa, molts pensaments, moltes emocions però incapaç de gravar-les en aquest espai en blanc. Voldria cridar al món però la veu queda apagada pel soroll de fora. Se'm fa difícil comunicar-me amb l'exterior. No hi ha espai per a les meves paraules. Es tanquen aquí dins i no volen sortir. Hi passen moltes coses al món. Coses importants, coses que ens han de dur a un món millor, coses que ens han de fer patir, coses que ens han de fer feliços i coses que ens han de fer plorar. Però no sóc capaç d'expressar-les en mots. Només se m'acut plasmar en imatges el món que veig per un forat, el pas dels dies, les estacions, els colors, les sensacions viscudes. Però res més. Potser tornarà el dia que em podré emprenyar, que podré escriure paraules de goig, que podré cridar, que podré explicar com veig el món, que podré banalitzar, que podré fer riure a la gent o que la podré fer plorar o angoixar. Voldria cridar moltes coses al món però no les puc deixar sortir. Coses que em couen a dins, coses que em fan riure, coses que em fan feliç, coses que m'emocionen, coses que em fan mal i coses que em fan tocar el cel. Però haurem de conformar-nos amb donar cinc imatges del lloc que més m'estimo.









Comentaris

Unknown ha dit…
Va ser una excursió molt maca. Les vistes des del Beneïdor eixamplen l'esperit. Celebro que el lloc t'agradés tant.

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...