Bloqueig

Jo no sé la resta de gent que normalment escriu sobre temes polítics però jo estic totalment bloquejada. No s'enten, oi? Perquè mira que hi ha suc per escriure i escriure. Però tenim tantes coses i tan pudentes que no em surt ni una sola línia. No sé ni per on començar!
A mi em sap greu també pels escriptors de novel·la negra. La realitat els està robant els millors guions per fer els millors best sellers. Jo els recomanaria que canviessin de gènere i passesin al de novel·la històrica i mediàtica. Els periodistes van de cul, els diaris treuen fum i les revistes del cor estan quedant en un quart pla. Fins i tot els programes de xafarderies van plens de política escombraria.

Aquest matí ho deia. Els matins quan em llevo, mentre esmorzo és com si en Basté o en Fuentes agafessin un embut i m'alimentessin a base de notícies esperpèntiques tal com si fos un ànec a punt de convertir-se en un paté ben greixós.

I l'única cosa que puc dir:
Marxem d'aquest país podrit i podent.
Traiem tota la merda que ens inunda.
Fotem a riu tota aquesta caspa política i quedem-nos amb els tres salvables.
I comencen de nou.

Això és com la grip. Si no fem net, no aixecarem el cap.

I sobretot, sobretot. Si a les reunions de feina hi ha algú que sempre treu el mateix paquet de galetes i el deixa al mig de la taula per si algú té gana, desconfieu-ne! Segurament hi ha un micro integrat per espiar les vostres misèries!!

Comentaris

Jordi ha dit…
I tant, marxem però fem neteja a casa també.
josefina ha dit…
'Siento por siento' d'acord. ¿I a tu no et passa que quan hi ha tanta merda escampada, no ve tant de gust veure programes d'humor com el Polònia?
Núria Tomàs ha dit…
Doncs mira, "siento por siento d'acord"! Fa dies que el Polònia ni me'l miro. Encara m'enganxaré als programes de tarot!
ignasi ha dit…
Em sembla que descrius una part del que em passa ara. Veig tanta merda al voltant que crec que qualsevol cosa que escrigui al meu bloc serà banal. Em crea bloc-queig, col·lapse. Tinc un grapat d'entrades pensades sobre coses que m'afecten, del meu poble, músiques, reflexions diverses... però no m'hi poso. Em fa l'efecte que no importa gens i em fa mandra explicar-les...
----
Comparteixo amb el Jordi, ja ho he esmentat en escrits anteriors, que aquí, a casa nostra, també cal fer neteja.
---
La meva dosi del Polònia és la d'un capítol cada dues setmanes, més o menys. Em segueix agradant. Un dels pocs programes capaços de dir les coses pel seu nom, maldant contra totes bandes. El tarot no em va funcionar...

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...