JO VULL SER REI!!

Avui ens ha quedat clar. La casa reial espanyola ha fet públics els seus pressupostos. Veus que fàcil? Ara jo us presento els meus de la mateixa manera. Són molt entenedors!!

Tant per a mi
Tant per al meu fill
Tant per a la resta de la família
Tant per a les senyores de la neteja i la resta del servei
Tant per als meus afers personals (que no n'heu de fer res)

Jo crec que els espanyolets més agosarats, els que han passat la línia de la consti i han demanat els comptes, ja podran dormir tranquils.

El discurs d'aquest pobre home diuen que el van veure un 30% dels espanyols. I aquest paio, davant de tothom es veu que va dir que LA JUSTICIA ES IGUAL PARA TODOS. Per tant, com diuen Els Pets des de fa molt temps, si és cert que som iguals davant la llei, PER QUÈ COLLONS JO MAI PODRÉ SER REI?!




Comentaris

Joana ha dit…
Que el que han fet públic és el que jo dic, para sus gastos y tabaco, que hi ha un munt de coses que les paguen els ministeris. Jo amb la meitat del que cobra el "nen" em donava per més que satisfeta. I encara, tenen la barra de dir que també paguen impostos, només faltaria!
Jordi ha dit…
Com una persona que va arribar de l'exili amb una ma davant i una darrere té actualment un patrimoni reconegut de més de 1600 milions d'euros?

Jo no vull ser rei, seria una deshonra per a mi!

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...