Homes que es pensen que pensen i ho expliquen

Fa un temps que escric en un fòrum de bàsquet però l'altre dia vaig arribar al meu límit de la paciència. És d'aquells llocs on tothom sap molt de bàsquet i tots són uns cracs. Però jo m'hi sentia com un pop en una piscina.
De moment, no entenc com gent adulta i tan sabuda poden fer tantes faltes d'ortografia i expressar-se tan malament com aquesta gent. La cultura la tenen als peus però de bàsquet en saben molt encara que les pilotes només les han olorat des de la grada. Són homes, primaris i amb la testosterona molt pujada. Jo no era més que una infiltrada, no sabien que era dona sinó segur que el menyspreu hauria sigut brutal!!!
Doncs aquests unga unga són molt xulos i molt guais fins que perden algun partit. Ui, llavors com les gasten!!! Els de Badalona són l'hòstia. Quan els trontolla la ciutat del bàsquet perden l'oremus, la compostura i la testosterona els fa pujar la cresta. 
Però ahir vaig decidir que ja en tenia prou. Ara toca tirar merda contra la Seu perquè es puja aquí dalt i els nois del David se'ls passen per la pedra. HAHA, com cou això!!! I com que han decidit que aquí dalt fem trampes perquè diuen que els del públic ens abracem amb els àrbitres, les nenes de la taula s'hi petonegen i l'entrenador els té totalment submisos (BUP, BUP!) doncs au. Som uns prepotents, impertinents, xulos, els nou rics del bàsquet... Si sabessin la simpatia que ens tenim...!! I no vull ni pensar què deu passar en un fòrum de futbol!!!

I, després de confessar que era una dona, ja no els he dit que era la dona de l'entrenador perquè sinó em peguen al proper partit, i que passava d'homes primitius amb testosterona molt pujada i l'encefalograma pla, els vaig aviar a pastar fang i adéu molt bones. Mare meva, quina colla de galifardeus!!! I sonarà molt sexista però potser em buscaré un fòrum de Thermomix que potser allà les maneres seran diferents!! O potser intento que m'acceptin en un fòrum informàtic o d'astrofísica. Clar que aquest també és un món d'homes, amb la testosterona molt alta però amb l'encefalograma a punt de fer petar l'agulla de l'aparell!!!

I en un d'alta costura i cosmètica? Que m'hi deixarien entrar? A no, és veritat, que cert dia ja em van dir que era poc femenina. I a sobre jugava a futbol...













Comentaris

Joana ha dit…
Em sembla que tots són iguals, per que en les curses d'esquí d'alpí, que a sobre no hi ha cap contacte, els comentaris i les actituds dels papes i mames són iguals i poden ser barrueres i grolleres a més no poder.
Uf! converses de termomix.
Si no ets una barbie, no ets femenina, ja se sap!

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...