Saltem ja!

Senyors, això va molt en serio. Aquests espanyols no estan de broma, agafen embranzida i ja no s'amaguen de res. Ja no cal anar en compte per por que els descobrim, ara ja ataquen amb la cara destapada. Penseu tots en català ara que encara podeu perquè tenim els dies comptats. Tres famílies molt ben triades i recolzades ens foten la feina de 30 anys i molts més que van aguantar alguns durant tota la postguerra. Em diuen radical. Radical... Jo no em penso deixar trepitjar. Jo no acataré. No senyors, a casa meva, no.
Això no és una coseta més, això és el preludi del que ens ha de venir. Tocaran la Constitució Española amb l'excusa dels alemanys. Ingenus... els va de conya!!! La tocaran per lligar el que el 77 no es van atrevir a fer. Han deixar passar uns anys, els suficients. Ho tenien ben pensat, ben calculat. Les eleccions el 20 N? No, no és un acudit, ni una casualitat. És la data clau, la data de la resurrecció, la data Nacional, la data que ens els llibres acabarà substituint l'11 de setembre de 1714. La data que marcarà la fi d'un país, d'una gent, d'una cultura, d'una llengua. El principi de l'holocaust català. Cultural, sí, però holocaust. La gent la necessiten per pencar, per exprimir, però sense ideals, sense pensament, sense personalitat. 
I fins ara m'he emprenyat, he cridat, he protestat. Ara ja no, ara tinc por. Ara veig el túnel, molt llarg. I fa baixada, vertiginós, i no es veu el fons. Només hi veig una sortida, hem de saltar del tren abans d'entrar al túnel, encara que ens fem mal, mal de debò però encara podrem salvar alguna cosa. Saltem si us plau, saltem tots perquè els que porten el tren no volen parar. Acceleren, ens hi duen i van tancant totes les portes. Saltem tots a l'hora si no volem la foscor. Algú deia que un dia prendrem mal, tant de bo, voldria dir que encara tenim sang. Si per sobreviure hem de prendre mal, doncs endavant. Però si entrem al túnel ja no hi haurà marxa enrere i el salt, llavors, serà mortal. Saltem, ja!


Comentaris

Sílvia ha dit…
Tota la raó Núria. Això ja no va de broma. Que despertin els de dalt ara mateix, si us plau!!!
Som-hi, tots plegats, tots a l'hora!!!
Anònim ha dit…
VINGA NENA,JO SALTOR AMB TU¡¡¡¡PER TOT LO QUE DIUS,I PER QUE VUI PER LA MEVA,CANALLA UNA VIDA MILLOR. VUI QUE TINGUIN ORDENADORS DE FRANC,COM ELS NENS D'EXTREMADURA,VUI QUE ELS NOSTRES AVIS I ATURATS, DEIXIN D'ESPERAR A LES PORTES DELS SUPERS LES DEIXALLES,VUI QUE REBIN "PEONADES"....
JUGANT AMB BARCELONA

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...