El dia de la marmota

Certers, Sant Julià de Lòria, Andorra. Unes vistes espectaculars de les muntanyes més meridionals d'Andorra i l'Alt Urgell.





Realment, si el dia de marmota prediu que s'ha acabat l'hivern, avui l'he ben encertada. Aquest matí, a quarts de vuit i 18ºC començava a pujar muntanya amunt des de Certers, a Andorra. Feia un seguiment d'ocells però ja tenia previst a l'acabar seure a esmorzar a les "pedres de les marmotes", a veure si tenia sort. I no m'han fallat! Jo i les marmotes, les marmotes i jo. Jugàvem a fet i amagar. Mentre unes treien el cap del cau sense saber que jo les observava des del darrere, jo tampoc sabia que una tercera sortiria de darrere meu per fer el crit d'alarma. I encara l'he pogut caçar (fotogràficament parlant, clar!).







 

 



A més, al mateix lloc i de pujada, també m'hi he trobat una vistosa merla roquera que ha tingut la decència d'esperar-me a la tornada per poder fer-li algunes fotos.


Comentaris

Quina enveja que em fas, punyetera. I com sempre, quines fotos més precioses.

j.
Joana ha dit…
De vegades tenen aquesta decència!
Jordi ha dit…
Quin "mono" de muntanyaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!
Núria ha dit…
La veritat és que ara està espectacular.
Jordi, no fareu una escapadeta aquest any per aquí dalt? Puc fer-te de guia!
Jordi ha dit…
Núria, m'encantaria si puc si, però possiblement tingui molts problemes per tenir vacances aquest any. Igualment, al juliol suposo que anirem a l'Aneto que serà una dosi de la meva droga.

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...