Flors per a la Joana

Aquesta entrada la dedico a la Joana. La tenim una mica immobilitzada i no pot anar a fer fotos de floretes, s'ha de conformar en fer fotos del que té al seu voltant. Diumenge vam fer una de les sortides que, de ben segur, ella hagués vingut, a la seva estimada Cerdanya. A alguns dels llocs ja hi ha estat i se'n recordarà perquè van ser algunes flors que vaig perdre per culpa de la tarja de la càmera!! També et deixo alguna còpula de papallona. Cuida't!

Aranyoner (Prunus spinosa)

 Maduixera (Fragaria vesca)

Orchis pallens

Narcís de muntanya (Narcissus pseudonarcissus sp. moleroi)



Lathraea clandestina

Glechoma hederacea

Centaurea cyanus

 Helianthemum nummularium

Falsa alfàbrega (Saponaria ocymoides)

Veronica austriaca




Linum narbonense

Tragopogon crucifolia

Silene alba

Adonis vernalis

Viola arbensis

Adonis aestivalis

Comentaris

Joana ha dit…
Moltes gràcies! De ben segur que hagués anat, fins i tot vaig pensar en la possibilitat que algú em pugés, però i després com em tiro a terra i el més important, com torno a aixecar-me? A la que pugui conduir...
Si que algunes són velles conegudes!

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...