Pa ensucrat

Per tonificar la ment, què millor que llegir els cometaris sobre Els Goya i Pa Negre de "La Gaceta". No m'esperava menys... Si no hagués estat així m'haguessin decepcionat. Fa mandra però, au, aquí hi ha l'enllaç d'un dels articles, n'hi ha algun més del mateix estil.

 
A mi ja no em fot de mala llet, em fan riure. La ignorància arriba a tals extrems que critiquen i atorguen la temàtica i la ideologia de la pel·lícula al director i la productora, sense saber que el culpable de tot plegat és l'Emili Teixidor.

Ara, després de més del de sempre que ja m'és ben  igual, també m'incomoda aquesta pompa mediàtica sobre el fet que una peli catalana i en català guanyi uns quants Goyes. Típic d'acomplexats i d'autoestima molt baixa que un fet tan insignificant hagi de parar el món i ens hagi de fer sentir molt feliços. Típic de comportament provincià i de mitjacerilles, com diria el meu pare. Si el lobby rosa va guanyar els Goya, a casa nostra ho fa l'opinió ensucrada que ni aquells núvols de fira ens supera. Dec ser d'aquelles amargades i ràncies que sempre troben malament el que fa feliços als altres però no entenc com la gent s'emociona amb anuncis plens de tòpics d'una cervesera que etiqueta en castellà o els premis a una peli que d'aquí dos dies ningú se'n recordarà. A mi m'hagués agradat molt més que ens donessin el Goya a la millor pel·lícula estrangera, una més de les espanyoles no m'interessa, o que haguéssim d'exportar les begudes al país del costat.
Fets com aquests em recorda les actuacions dels dofins del Zoo. L'animal està content si el domador li dóna peixet. Peixet en forma de cerveseta o tros de metall. I així, actuació darrera d'actuació, anar fent i donant les gràcies a aquesta colla de colonitzadors per concedir-nos aquests moments de felicitat que ens fan oblidar la qüestió de fons. Quina serà la propera actuació?

Comentaris

Totalment d'acord, Núria! Em pensava que era una mica estranyota per sentir-me com tu però ja veig que no. Gràcies.

j.
Núria ha dit…
En som una quants més, Josefina! Però no queda bé... No som prou catalans!!
Moisès ha dit…
ei, jo també.
Isidre ha dit…
doncs ja en teniu un altre...
I l'anunci de l'estrella es vomitiu

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...