No anem bé...

Aquests dies estic expectant, a l'espera de veure els aires que es respiren a la Gene. Però ja puc dir ara mateix que hi ha coses que no m'agraden.

1. La consellera de Justícia, contrària a les consultes populars que s'encomana a Déu per fer la seva feina. Bé, el conseller Baltasar també va invocar la Moreneta i li va anar prou bé... Ella mateixa durà la llei de consultes al Tribunal Constitucional?

2. L'Irene Rigau. Aix... Ja la vaig patir com a consellera de Benestar Social quan les escoles d'adults depenien d'aquesta conselleria. De moment ja comença malament amb això de la setmana blanca. És allò de desfer tant sí com no allò que havien fet els altres. Fa ferum de venjança. Tant costa dir que aquest any tot queda com estar i ja en parlarem pel curs vinent? Vostè creu que es pot fer i desfer un curs escolar així com així? Hauria estat molt més raonable i positiu per la seva part reunir tota la comunitat educativa, escoltar-los i decidir llavors el que ells creguin més convenient. Ara, també he de dir que m'he passat molts anys sentint els meus companys i patint-ho jo mateixa que el segon trimestre és molt llarg i s'hauria de parar uns dies per no arribar a Setmana Santa tan saturats, sobretot quan aquesta cau molt tard. Senyora Rigau, crec que entra amb mal peu, aprengui de la seva predecessora, Carme Laura Gil, del milloret que hem tingut en aquesta conselleria.

3. El senyor Pelegrí conseller d'Agricultura, Ramaderia i Pesca, Alimentació i Medi Natural. Els últims del títol i en el cap del conseller. I d'Unió. Ja ha anunciat que la ZEPA se'n va a la merda. El regadiu és més important.  Ah, i torna el fantasma del Roine. De fet, espero que sigui només això, una fantasmada.

4. El conseller d'Interior, el senyor Felip Puig ara es fa enrere amb els 80 km. A mi no és un tema que em preocupi massa perquè m'hi moc poc per aquelles contrades però ja ens estem desdint de les promeses electorals? Doncs comencem bé.

Ja veurem com van les coses però, de moment, cada dia n'hi ha més que em grinyolen d'aquest Govern. No vull dir pas que trobi a faltar l'anterior, pitjor no podíem anar. Aquest Govern és de dretes i no ens enganya. L'altra es deia d'esquerres i en molts aspectes no en tenia res.

Comentaris

Política colonial ha dit…
Pos aquesta que es diu morrió de segon cognom ara és la meva "jefa".
I per lo demés, jo també estic expectant, i de moment aquest govern només té paraules.

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...