La tardor al mar

Aquest cap de setmana he canviat la muntanya per la platja. Ha estat una escapada de dos dies amb dues amigues. Curt però intens. Necessitàvem dos dies així, de xerrera i xerrera sense nens, nenes, noiets, noietes ni homes que ens interrompessin a cada frase. No hem fet gran cosa més. Xerrar, passejar, menjar i contemplar el paisatge.
Aquí van algunes de les imatges més magnífiques d'un mes de novembre a Calafell que hem pogut contemplar. La resta ens ho reservem per a nosaltres. I per molts anys més!!!!














Comentaris

Un cap de setmana sola amb les amigues... Quina enveja que em fas.

josefina
Moisès ha dit…
Si em permets la frivolitat esteu totes tres força maques, com ha canviat l’estètica amb els anys, 40-50 anys enrere tres senyores que superen el 40 presentarien una estètica molt diferent, en això hem guanyat.
Aquestes reunions d’amics de joventut, tenen una força emocional molt consistent, ens porten records molt emotius d’unes èpoques que han significat molt per tothom.
Que bonica està la platja a la tardor, i com la odio a l’estiu, de fet aquest post no mereix cap comentari, només comporta reflexió.
Avui a la feina tenim un mal dia.
Núria ha dit…
Josefina, traqui, tot arriba... Jo també l'he passat l'etapa de nens penjats del coll de la mare i sense poder sortir ni una nit!

Moisès, jo també prefereixo la platja en aquesta època. No hi ha gent, no fa calor i en canvi no cal anar tapat fins els ulls com aquí dalt!!! Ànims!!!
Jordi ha dit…
Moisès, a més del dia a la feina tindràs un altre mal dia si et troba alguna: "tres senyores que superen el 40" :o Això no és diu :)!!!

Recorda que per a les dones l'equació de la seva edat té una assímptota cap als 30+/-5 :D
Núria ha dit…
Jordi, com a mínim ha dit que estem maques!!! I tu no opines? Agafa una foto de quan teníem 20 anys i veuràs que la millora ha estat espectacular!!! En els homes, panxetes i pèrdua de cabell recorda que segueixen una equació exponencial.

Moisès, tu tranquil que hem rigut molt amb la teva frase. Ara, el Jordi, quan arribi a casa, potser la del mig el rebrà amb un bat de beisbol a les mans!!!
Moisès ha dit…
Jo deia jo que potser la cosa s'escalfaria, ser sincer té aquestes coses.
Escolta Jordi hi ha moltes senyores de 40 que estan de més bon veure que altres de 20.
Jo em venia a referir i suposo que ja se m'ha entès que una senyora de 40 (i escaig) d'ara per lo general està més maca que una senyora de la mateixa edat dels anys 60.
Un altre avantatge és que no me les trobo, de fet dues no sé ni qui són però vaja es pot opinar.
El passa Jordi i pel que dedueixo,és que potser la senyora del mig, al sentir-se lloada ara al seu marit potser li exigirà més compliments i més bones atencions.
Una cordial salutació a tots/es
Núria ha dit…
HAHAHA, Moisès. Ara millor no trobar-te les senyores ni el senyor!!!
Però només has mirat la cara i el tipus de les "quarentones" o també t'has fixat en la indumentària? A part de saber donar tocs de color a la vida, entre verds, taronges i roses, la Laia m'ha fet veure una cosa: quina de les tres diries que és esquerrana? TIC, TAC, TIC, TAC... La pregunta queda oberta a tothom!!!
Marta ha dit…
Si senyor!! bonissimes fotografies!!! però el millor veure-ho en directe...si Núria algun moment surto de casa...jajajajaj...el que passa que no vem coincidir!!
Núria ha dit…
La Marta hi viu tot l'any a Calafell però com que és una marmota, com a molt veu les postes de sol i segur que més d'un dia també el veu sortir abans d'anar a dormir!!! A veure si l'estiu vinent remes a sobre una planxa de surf igual que aquells dos. S'hi han passat tot el cap de setmana!!!
Moisès ha dit…
Hosti Núria
Amb la juguesca has provocat que aquesta foto me l'hagi de mirar i remirar, com aquells dibuxos iguals dels diaris de "troba els 7 errors", amb lo qual ........... m'estalviaré comentaris.
Doncs després de dedicar una part del meu temps a fer-vos un escorcoll visual, m'he adonat que el nus del mocador del coll teu està a l'inrevés.
Déu n'hi do, de la capacitat sensoperceptiva de la Laia, el detall és una mostra molt potent de femenitat.
Bé, qui us havia de dir que el cap de setmana podia donar tant de joc.
La propera vegada la foto la podeu fer mirant a l'horitzó.
Núria ha dit…
Bingo!!! No m'ho havia plantejat mai que lligava el mocador al revés. M'ho va dir la Laia i llavors vaig lligar caps, igual que faig el nus de les sabates al revés també m'embolico el coll cap a l'altra banda!
Jordi ha dit…
Moisès, si estic d'acord amb tu, només que hi ha coses que són perilloses de dir encara que siguin veritat: Pots dir que estan molt maques, que la roba està al dia i els hi està molt bé però no: que estan molt maques als 40. La darrera part està prohibida :D.

Nosaltres si: panxetes (gràcies pel diminutiu) perquè abans fèiem esport cada dia i ara... El cabell és el que té, pensem tant que necessitem refrigeració addicional :D

Apa, ja esteu contentes que he escrit alguna cosa!!!
Núria ha dit…
Ara la que es fot en un merder sóc jo. El que passa és que el Moisès és de ponent i de poble i segons quines coses a les de ciutats no se'ls hi pot dir!!!
A veure, a mi no em molesta que em diguin que estic bé als 40, perquè els tinc. Imagina't que diu que estem molt bé als 40 i resulta que no passem dels 30 i pocs! Llavors si seria una planxa. Jo el vaig entendre perfectament. Recordo la meva mare amb 40 anys. Ella tenia un tipet perfecte però anava amb faixa i viso!!! El seu estil era el mateix que té ara amb quasi 70 anys. Recordo que de petita pensava que als 40, si se m'escapava el metro hauria de córrer fent passets, com ho feien totes les senyores d'aquella edat o nedaria amb el cap a fora per no fer malbé la permanent. I ja veus, pujo muntanyes com una cabra, no porto talons, el cabell és llarg i surto amb el cap mullat de casa cada dia i no porto faixa ni viso ni cotilla encara que marqui panxa i els pits caiguin!!
Mare meva, mai penjo fotos on surti jo i un cop que ho faig...!!! Encara sort que no s'ha despenjat algun anònim dient que sembla que en tinguem 50!!!
Anònim ha dit…
Sembla que tingueu 50.

Anònim
Núria ha dit…
Entre les tres, clar!
Montse ha dit…
Doncs jo us veig estupendes, que carai!
Núria ha dit…
Bé, Montse! Entre dones, complicitat!!!
Sílvia ha dit…
Sóc la "senyora" de l'esquerra i veient el vostre debat no m'he pogut estar d'estrenar-me en els comentaris el blog: podem dir que les tres portem els nostres 40 i tants anys amb molta elegància i que disfrutem freqüentment de la cara de sorpresa de la gent que ens feia 10 anys menys i els costa de creure que tenim els que tenim... Us puc dir que el meu marit sempre em diu que com m'ho faig, que moltes de 20 anys ja voldrien... Estaria bé que la Núria ara pengés una foto simètrica dels nostres respectius per veure com els ha tractat el temps i si s'han contagiat o no de la nostra "joventut"...

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...