He perdut l'etiqueta!!!

L'altre dia, mirant el programa de El Convidat, l'Antoni Bassas deia que a Catalunya et consideraven segons el partit polític al que votaves. Fa també uns dies, una amiga em deia que aquí la Seu passava una mica igual, la gent sense conèixer-te de res en titllaven d'això o d'allò o et creien bona o mala persona segons el que votaves o s'imaginaven que votaves. Increïble. A casa hem viscut processos del més estrambòtics. Com que ets amic o amiga de certa persona o persones vol dir que votes el partit al que pertany aquell individu i tot el seguit de favors i amiguismes dels que gaudeixes perquè ets d'aquest partit, que de fet és el del teu amic. I resulta que mai has votat el partit del teu amic. De fet jo tinc amics de tots els partits polítics i no els puc votar a tots a l'hora. Veus que bé? Així sempre podré tenir favors i amiguismes!!!
Aquesta introducció és per anunciar als habitants de la Seu i rodalies que ja podeu treure'm totes les etiquetes que m'heu penjat en funció del partit que voto o deixo de votar. Benvolguts, si trobeu la meva etiqueta, aviseu-me!! perquè en aquests moments no en tinc cap. Ja sé que alguns creieu que formo part d'algun partit polític més o menys recent però el més lluny de la realitat. No m'agrada ningú, no confio en ningú. Un de la Noguera deia l'altre dia que espiritualment estava en una muntanya boirosa fent meditació i que no pensava baixar fins després del 28 de novembre. Doncs jo estic igual, no em busqueu al voltant de cap partit polític ni cap iniciativa que sorgeixi per a l'ocasió perquè no em van els aires aquests. Jo també tinc la meva muntanya boirosa tot i que les ventades d'aquests dies han estat fortes i crec que faré com aquest amic, no penso baixar fins el dia 29 de novembre. Bé, potser un momentet de res a comprar el primer número del diari ARA i poca cosa més. Ah, i recordeu, si algú troba la meva etiqueta, feu-m'ho saber!!!  

Comentaris

Jordi ha dit…
Bé, jo tampoc soc de cap partit o, es pot dir que el meu va morir 30 anys abans de néixer. Tot i això crec que cal votar. Si no votem endevina a qui aniran els escons del Parlament. No ets de cap partit però segur que no ets d'alguns, que no vols que surtin alguns... Així que si us plau, baixeu el mateix 28, total no li vindrà d'un dia :)

Salut
Joana ha dit…
La gent jutja en tot i si votes o no a qui sigui, a sobre és una cosa que no se sap, així , que anar fent quinieles. Doncs, em sembla que jo també tinc una boira que de fet m'ha acompanyat sempre.
Moisès ha dit…
Aquest amic teu de la Noguera deu ser algun boig.
Núria ha dit…
Això que dieu dels vots en blanc ja té una solució:

http://www.esconsenblanc.org/

És que no pot ser que no tinguis dret a la pataleta, ni si votes en blanc, ni si no vas a votar. Em ve de gust agafar totes les paperetes, posar-les dins un sobre i escriure: sou tots uns inútils. Ja sé que és vot nul i segurament també deu computar cap a la majoria però, com a mínim, em quedaria descansada.

Moisès, per les teves terres de boira n'enteneu un munt. Vols dir que necessites pujar a una muntanya? Ei, si baixes, avisa'm!!!
Moisès ha dit…
Jo aniré a votar, no sé a qui, tinc tres opcions ERC,R.cat o SCI.
El que vull dir és que no col.laboraré directament amb ningú,per temes de campanya etc etc i que no m'atabalin i ni m'estressin massa n'estic tip del sectarisme de tots plegats.
No anar a votar és regalar-li més espai al filldeputisme del PPSOE.
El dia de les eleccions tindrem 30 paperetes per triar, no sóc partidari de la abstenció ens hi juguem massa.
Altra cosa és col.laborar-hi perquè entre tots ja em cansen i m'atabalen.
El dia 28 baixaré a comprar l'Ara i passaré a votar, potser em decidiré a l'últim segon a qui, però no penso donar-li més satisfaccions irresponsables al PPSOE.
Ara a partir del dia 29 veurem com queda el panorama i qui és més honest.
Núria ha dit…
Jo suposo que acabaré fent com tu però de les teves tres opcions descarto la del mig. Crec que no ens porta a enlloc. Penso que fins el mateix dia no tindré clar què fer perquè tampoc em dóna la gana de regalar el futur als PPSOE però ERC els ho ha regalat els últims 7 anys i això no es perdona.

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...