La Nespresso

Ahir em van regalar una pijada. Ahir em van regalar una Nespresso. Això era com la càmera de fotos, feia temps que li donava voltes però el cost de la màquina i les càpsules, la poca distribució de la venda de les tarrinetes i la poca sostenibilitat em feien tirar enrere. A quants vaig titllar de fardons i poc conscienciats perquè es compraven aquest nou invent!! Però amb els anys vas provant d'un i l'altre els cafès d'aquesta màquina, l'escuma, el gust, la netedat, la comoditat i també veus que tampoc acaba sortint tan cara. Si tens en compte l'estona que està la cafetera al foc, amb el gast d'electricitat de la vitro (que no és poc), la quantitat de cafè que necessites per fer un cafetonet, la neteja constant de la cafetera amb el conseqüent gast d'aigua i el cafè que acabes tirant perquè ja no està bo, doncs tampoc hi ha tanta diferència. Les capsuletes es poden reciclar però jo no ho penso fer perque les aniré guardant totes per a fer tallers amb material reciclat, ja he trobat algunes pàgines que fan joies i altres coses que són una meravella. Aquest any, el nostre arbre de nadal fet amb els pals d'un estenedor vell tindrà unes boles en forma de campanetes de colors amb olor a cafè!!!
Hi ha altres màquines semblants, he tastat el cafè de les Taurus. Mira, em sap greu perquè són de la comarca però el cafè no és el mateix. El problema d'aconseguir les càpsules s'arregla via internet i també en venen al Pyrénées d'Andorra, així que ho tinc força assequible. Ara he de regular la quantitat de cafè que prenc perquè aquesta nit, després de un cafetonet al matí i un després de dinar, no he dormit massa amb cert nerviosisme i taquicàrdia. Sempre em queda l'opció del descafeïnat que també és molt bo.
Aquí plego d'escriure, prenent-me un cafè amb llet amb tot el gust i una escuma intensa. Si en voleu un, podeu passar per casa. Qui sap si també hi trobareu en George Clooney!!!

Comentaris

Joana ha dit…
Tothom acaba caient. A casa, fa temps que la tinc, de fet ja és la segona, ara la que tinc és el model citiz en vermell, aquesta és encara més pijada, però és molt xula i per canviar!. D'entrada també vaig pensar que era un dispendi inútil, però per 35 cèntims tens un cafè i que està bo i pots triar quina varietat et ve de gust segons el moment. A mi em va bé anar a la botiga a comprar un cop al mes, però hi ha una opció per internet que a més és sense cost, sembla ser, m'ho va dir el meu germà. Per casa mai no ha passat en Cloney, però no cal desesperar!
Núria ha dit…
A mi em recorda quan van sortir els primers mòbils. Hi havia gent anti anti anit mòbils que deien que no se'l comprarien mai. I al final... tots amb mòbil i els que deien d'aquesta aigua no en beuré són els que tenen els de més última generació! En Clooney... potser enlloc de cafè necessitaríem prendre una altra cosa per veure'l per casa, ara que bé l'època dels bolets...
Joana ha dit…
Segur, que cal alguna altra cosa!!!
Uns de la feina, van criticar a un conegut seu per tenir-la i per treure-la a la taula un dia que van anar i que eren molta gent, van dir que era ostentós fer això i tot eren pegues, la Mireia i jo amb callar perque a més són dels que tenen la veritat absoluta, però ara la tenen a casa i com són dels que estan a l'oficina, són dels promotors de tenir-ne una allà. Anda que no!!!
Jordi ha dit…
Vaig a tocar els nassos:

Per veure si és o no més ecològica caldria fer càlculs ben fets: apa científica... :)

El cafè més bo el fan les màquines on poses el cafè en gra i, automàticament fan el cafè...Això si, són més cares (és clar, per més qualitat :-D )

Ho sento però, en George Clooney només toca aquest cafè si li paguen :-DDD

serviu a una de les pitjors multinacionals ;(

Ara seriosament:

Que cadascú faci a casa el que vulgui i que se li en foti el que diguin els altres
Núria ha dit…
Ei, Jordi

Replico.

Com que sóc biòloga i no ecologista, els càlculs no els faré. Ara, segur que deu ser molt més higiènica que l'altra, sobretot per a mi que era capaç de prendre'm el cafè de feia quasi una setmana.

Cafè en gra? Millor sense torrar i el torrem també a casa!!! Qui no havia tingut un molinet de cafè...

Això del George Clooney és pura enveja masculina. Ja t'agradaria a tu! Ara, m'imagino el David sortint del Pyrénées amb la bossa de la cafetera, igualet que el Clooney! Sort que no li va caure un piano a sobre!

Això de les multinacionals... quina se'n salva? Al final tots pringuem...

Ara seriosament:

Cadascú que faci el que vulgui, com si no vols tenir microones i escalfar la llet en un pot!!! Oi que ho caces?
I no et preocupis, em queda una mica de cafè de l'altre. El guardo per quan vinguis a casa!!! HEHEHE

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...