No n'he tret l'aigua clara

Recordeu fa ja dies vaig demanar que contestéssiu una enquesta sobre el color de la samarreta del Cros de Primavera? Doncs això, que no n'he tret l'aigua clara. Durant uns dies va ser tema estrella per la Seu. Alguns van portar la samarreta al sopar del Sedis, altres l'ensenyaven als clients de la botiga... Uns blava, altres verda, que si la llum la fa més verda, que si la foto la fa més blava... Mirant els resultats de l'enquesta, un 50% ha dit que era blava i l'altra 50% o la veu verda o un color "xungo". Així que m'he quedat igual. Per a mi sempre serà blava. Ahir al matí, a la Laia li vaig dir que per anar a les Estades del Sedis es posés la samarreta reversible negra i groga. "Mare!! Negra i groga?!! És negra i verda!!!" va dir la Laia. Deixe-m'ho córrer. Per a uns serà negra i verda i per a altres negra i groga. El conte de mai acabar...

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...