La Mollera d'Escalarre

Ahir vaig anar a la Mollera d'Escalarre, a la Guingueta d'Àneu. No hi havia estat mai. És la cua del pantà de la Torrassa. Em va sobtar la quantitat de turistes que es belluguen pel Pallars aquests dies, sobretot a Sort i a Llavorsí i, encara més, veure gent amb vestits de neoprè passejant-se per la vora de la carretera. A la Guingueta d'Àneu podeu trobar les dues vessants, mentre al pantà de la Torrassa hi ha un munt de gent entrant i sortint de l'aigua on van amb piragua, càiacs i fan tot tipus d'activitats aquàtiques a l'altra banda, a la Mollera, la gent va tranquil·lament a passejar, fan bicicleta, observen els ocells i llegeixen tranquil·lament al costat de l'aigua. Em va agradar, és un lloc molt relaxant, a part del seu interès ornitològic i lluny del bullici dels turistes d'esports d'aventura. Així ho vaig viure:

 
 
 
 

Comentaris

Meteopallars ha dit…
Ostres, vens al Pallars i no diu res grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Núria ha dit…
Hi vaig anar per feina. La propera vegada ho tindré en compte, ben segur que hi hauré de tornar! Teniu una meravella tot i que a la Seu tampoc ens podem queixar, el riu Segre i el camí que el segueix no tenen preu.
Joana ha dit…
Doncs, si que es mou molta gent pel Pallars a l'estiu. A Sort, em fa una mica de cosa, veure tanta gent, quan hi passo a l'estiu. A l'altra banda dels Pirineus també es veu tanta o més gent amb vestit de neoprè pels marges de la carretera. Vaig veure el teu missatge al meu blog i volia pujar a AND, però porten tota la setmana dient que farà mal temps i només dos dies a la platja una estoneta. Si em puc escaapar la setmana vinent t'ho dic.
Pepe Grillo ha dit…
Impresionantes las fotografías, mis mas sinceras felicitaciones.
Núria ha dit…
La càmera és bona però sense una artista al darrera... ;)

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...