He fet el salt!!!

Després de molt rumiar i buscar alternatives m'he decidit i he fet el salt. No és el salt de l'escrit anterior, he fet un salt tecnològic: he passat de la rèflex analògica a la rèflex digital.
Feia moooolt temps que ho volia fer i començava a ser una cosa urgent, d'aquelles prioritats que tens a dalt de tot. Però tenia alguns dilemes. Primer, volia tant sí com no aprofitar els objectius de la càmera analògica, una Péntax. Tinc un macro, un 400x i alguns altres que tampoc eren gran cosa. Per aprofitar aquests objectius m'havia de comprar una Péntax sinó els objectius no encaixen. I aquest era el gran problema, que la Pentax està de cap a caiguda. A tot arreu on he anat durant els últims tres o quatre anys m'han dit el mateix: no paga la pena aprofitar els objectius perquè perdràs moltes prestacions i qualitat i no et compris una Pentax encara que sigui una bona marca perquè ningú sap què passarà amb ella. I així temps i temps... Al final, he claudicat, he acabat engullida pel monopoli Canon - Nikon i he deixat els sentimentalismes enrere.
M'he comprat una Nikon D90 amb un objectiu 18-105 mm amb la idea d'anar comprant més complements en un futur (un macro, un tele...) A la botiga, com que no em veien gens convençuda em van dir: "prova-la durant uns dies i si no et convenç, tornes i et busquem una Pentax. L'he provat i veig que anava molt equivocada, m'han convençut i m'he convençut, he pres una bona decisió i tinc una bona màquina. L'he provat com a macro i com a zoom i és una passada. Hauré de tornar a la botiga a dir-li al dependent que tenia tota la raó.
 A vegades volem ser tan conservadors que els sentiments no ens deixen avançar. Adéu a la meva Pentax de tota la vida, adéu al meu 400 x, adéu al meu macro... Han fet molt bones fotos, han voltat món, han fet un gran servei però ara és hora de dormir al fons de l'armari. L'única cosa que conservo és la cinta per penjar-la al coll i no la penso canviar.

Comentaris

Joana ha dit…
A tots ens ha tocat claudicar. No ens podem quedar clavats al passat amb sentimentalismes. Com m'ha quedat! A disfrutar-la!!!
Meteopallars ha dit…
Molt bona càmera, disfrutaràs moltissim. Felicitats
Olga ha dit…
Perfecte!!! Ara a disparar com una boja!
Núria ha dit…
Només amb les poquetes fotos que he fet m'ha agafat el mono de disparar i disparar!! Crec que m'ho passaré molt bé!
Mònica ha dit…
Si et serveix de consol a mi em va costar tant o mes que a tu, i jo potser ho tenia mes facil, per que la meva analogica ja era una nikon i per tant amb un cos ja podia anar fent, pero he acabat deixant el que era de la analogica per l'analogica i vaig equipant miqueta a miqueta la digital. Jo n'estic encantada, tot i que encara no li tinc la ma trencada i de tant en tant compro un carret i trec la meva 400 a passejar

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...