Avui sí!!

Avui (ho escrivia dissabte a la tarda) he tornat a la Cerdanya a veure floretes i aquest cop sí que la tarja de la càmera de fotos no m'ha fallat. No les tenia totes, tot i que és nova encara em quedava el record aquell de veure com de la tarja havia desaparegut la carpeta del dia amb quasi 200 fotos. Avui, 140 i no han quedat gens malament. Us en deixo unes quantes. Per ordre: vista de la Cerdanya i el Cadí des d'Ardòvol, corniol (Aquilegia vulgaris), melandri vermell (Silene dioica), melandri blanc (Silene alba), barbeta safranera (Tragopogon crocifolius), falsa alfàbrega (Saponaria ocymoides) i paradísia (Paradisea liliastrum).






Comentaris

Joana ha dit…
Jo també les tinc!!! No és la targeta qui té la culpa, de fet no és culpa de ningú, seria culpa d'alguna cosa.
Núria ha dit…
Doncs LA COSA se'm va menjar les fotos de la sortida!!!
Rafa Tena ha dit…
Boniques fotografies :D

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...