Sortida floral sense fotos

Dissabte vaig anar a la Cerdanya a una sortida floral. A part de trobar algunes flors determinades aprofites per fer-ne unes quantes fotos. Aquest cop potser en vaig fer unes 200 o més. Les voleu veure? Doncs us quedareu amb les ganes, igual que em va passar a mi. A l'anar a descarrega-les, em va sortir un avís que hi havia un arxiu malmès i que l'havia de reparar. Coi, el reparo i em fulmina directament tota la carpeta del dia amb les 200 fotos. Només em va deixar un arxiu de 32 k on sortia el nom de cada imatge (IMG332,...), com si es volgués mofar de mi. Total, la tarjeta, les fotos i la resta del dia a prendre pel sac! A la tarda, en un rampell de desesperació vaig pujar a Andorra (hi havíem de pujar igual a recollir la Laia) a buscar una Rèflex com Déu mana, com la que tenia abans però digital i que hi pugui acoblar tots els objectius que tinc de l'analògica, des dels macros fins el 400X. Per això ha de ser una Pentax, la marca de la que tinc. Home, en vaig trobar una que pot estar molt bé i, si no es va equivocar el paio al dir-me el preu, a quasi la meitat del que val per altres llocs. Ja sé que la tarja es pot fer malbé igualment però és que necessito una càmera de debò si vull fer coses millors que les que faig ara.
De totes maneres, la sortida igualment va ser profitosa. A part de trobar la Joana, després de 20 anys d'haver acabat la carrera i més d'un any deixant-nos comentaris als blocs respectius, sempre s'aprenen coses. Les fotos ja les faré un altre dia, tan debò sigui amb la càmera nova!!

Comentaris

Meteopallars ha dit…
Núria, existeixen molts programes per intentar recuperar arxius borrats de les targetes, aquest e un:

http://www.quebajar.com/programas-download-software.-recuperar-archivos-eliminados-camara-fotografica-descarga-diretadownload-software.-download-software.-como-recuperar-fotos-borradas-camara-digital--todos-1.html
Joana ha dit…
Ostres! Quina mala sort! Vas fer 200 fotos? Jo no en vaig fer pas tantes. Quan feia fotos amb l'analògica en feia moltes en comparació amb el que feia tothom i en canvi ara, en faig més, està clar que no en feia, però mai tantes com feu tots. Vigila amb la càmera i que t'assegurin que els objectius són intercanviables, em van dir que molts cops et diuen que si i després hi ha distorsió. Va estar bé trobar-nos.
Núria ha dit…
Gràcies pels consells. He intentat recuperar els arxius perduts amb alguns d'aquests programes però no me n'acabo de sortir. O són irrecuperables o no trio el programa adequat. De fet, un cop vaig recuperar unes fotos esborrades, també de flors, però ara són arxius malmesos. Alguna suggerència?

Joana, per això opto per comprar una càmera de la mateixa marca. Tothom m'ha dit el mateix, que els objectius que tinc només els podré aprofitar amb Pentax. Avui he trucat per encarregar-la. Quan pugi a buscar-la aniré amb tot el carregament d'objectius i els provaré un per un! Perdré algunes prestacions però amb el temps ja anirem renovant l'equipament.
Ostres ho sento de debò! :(

Per cert, no sabia que haguéssiu estudiat juntes. Quin lloc per retrobar-vos! :)

Una abraçada.

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...