Et véns?

Ni em venc el cos, ni em vento, ni és època de Nadal amb l'advent. No, res d'això. "Et, véns?" Així acaba un anunci que he sentit aquest matí a la ràdio. La veritat, estava aparcant el cotxe i no li feia massa cas però la frase final m'ha deixat ben parada. "Et véns?" Però he reaccionat ràpid i se m'ha escapat un QUÈÈÈÈÈÈ??!!! Ja ho he entès, han traduït del castellà: "Te vienes"?, aquesta expressió col·loquial que s'utilitza per convidar-te a algun lloc o esdeveniment. Així que omplim el sac, amb el que diu que no és tonto, la que pilla les entrades del cinema i molts més d'una llarga llista. Jo no sé si em vinc, em pixo o m'emprenyo. Tot plegat, fa pena...

Comentaris

Xavier ha dit…
També hi ha l'anunci del robot que arriba a totes parts... es per matar-los...
Núria ha dit…
Increïble! Et véns? Anirem a totes parts!!!
Núria ha dit…
Acabo de sentir l'anunci altre cop. És publicitat de Turgalícia, el portal turístic oficial de Galícia. Doncs que s'ho facin mirar...
marc ha dit…
Hehe, que bo.

Et véns?
Sí, espera't que em baixo de la parra.
josefina ha dit…
M'has aixafat un flaixjosefino! Jo l'he sentit aquest matí, l'anunci.
Joana ha dit…
En els anuncis de la ràdio es senten coses que fan posar "gallina de piel", no deuen tenir ningú que els revisi el que diuen. Em sembla que l'acabo de sentir a TV3 i diuen: Ens Acompanyes?
Núria ha dit…
Avui hem anat a Barcelona i hem vist uns fulletons escrits anunciant el mateix (per cert, Camino de Santiago) i acaba dient "Vens?". Aquí algun corrector hi ha posat remei.
Núria ha dit…
Marc, vigila si et baixes et pots caure!
Núria ha dit…
Josefina, s'ha de ser més ràpida! Jo vaig esperar poc a explicar-ho un cop ho vaig sentir.

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...