Avui, gel

Em llevo a quarts de vuit. El termòmetre marca -7ºC. Truca l'Anna, l'acompanyant de l'autocar. Em diu que en Pasqual no pot pujar, la carretera fins a Calbinyà és gèlida. Així que els nens poden dormir una mica més i ja els baixaré jo a l'escola i l'Insti. A Barcelona, escoles que tanquen! El Quim està que trina!!! Els meus pares són a Caldes de Malavella. Pobres, estan colgats de veritat allà! A la ràdio, com ahir, avui toca explicar anècdotes dels oients. Quina mandra... En Basté en fa un sunami d'una escopinada. Ahir, la Pilar Rahola ja li va fotre bronca per això, amb raó. Li deia que si havia de descriure cada volva que queia  durant el dia no faria res més. I no va fer res més, ni ell ni ningú més de l'emissora. Es creuen que són els salvadors de Catalunya, ho ha deixat anar més d'un cop, que gràcies a ells... La veritat és que la Conselleria d'Interior, com ja ens té acostumats, ha brillat per la seva eficàcia.
Només una imatge, la finestra del sostre de l'habitació. No són regalims d'aigua, són de gel. Tota la Seu és així.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...