Yo soy aquel negrito del África tropical...

L'altre dia, el meu germà va penjar això al feisbuc. És un reportatge que va sortir a les notícies d'Intereconomía. Increïble com pot haver gent que distorsioni tant les informacions i, molt pitjor, que els altres se'ls creguin! Per un moment m'he remuntat a l'Àfrica tropical del "negrito" del Cola-cao.



El meu germà és una mica bèstia quan vol però té sentit comú i diu les coses tal com vénen. Us podeu imaginar què va dir que en faria ell del preservatiu, el micro i el "traseru" del periodista. Això sí, amb molt de sentiment... Potser no ho deixaríem anar amb tant detall però segur que a molts dels que heu vist el reportatge us ha passat pel cap.

Comentaris

Joana ha dit…
Sembla una broma! Si em diuen que és un muntatge de l'APM m'ho crec. Com tenen les mans a l'Àfrica? Segons això, em fa dubtar de si són persones o tot són lleons.
Núria ha dit…
Home, poca broma. A mi, en un viatge a Tunísia se'm va desfer la goma de les ulleres d'immersió. Les portàvem al maleter del cotxe. T'imagines obrir una caixa de preservatius i trobar-te un blandiblu? I ja pots tenir les mans de porcellana que agafar aquella cosa llefiscosa i cobrir-te alguna part del cos no ha de ser fàcil! Si a més no saps llegir... potser te l'acabes menjant amb un plat d'arròs com acompanyament, no?
El que més m'agrada és l'anàlisi "científic" que fan de la situació, amb mapa climàtic i tot!
I els esquimals, què els deu passar? Perquè allà se'ls deuen congelar les gometes, no? A veure si fan un altre reportatge i sortim de dubtes!
Joana ha dit…
Deia això de la broma, perque és impressionant com ho plantegen. Els tracten com a persones, si arriba, de segona categoria. És culpa seva no saber llegir, que faci tanta calor, i clar, això és determinant per no fer servir preservatiu i així el Benet està content.
Salvador ha dit…
En canvi aquí tothom s'afanya a llegir-ne les instruccions abans d'utilitzar-lo, no tenen res més a fer...

Fan aquesta porqueria de reportatges i després es queixen de que no els fan cas.

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...