Hi torna.

Ara mateix, prop de les dues del migdia, torna a nevar i ho fa de valent. Els flocs són més grans que els d'abans d'ahir i sembla que n'hi ha per a estona. La meva mare m'ha dit: neva aquí dalt? Però si van dir que no nevaria més. Jo contesto: no mare..., van dir que no nevaria a Catalunya (= àrea metropolitana i zona d'influència) i nosaltres vivim al Pirineu.

Us deixo algunes imatges acabadetes, acabadetes de fer (és el meu entreteniment des del sofà).


De Nevada Seu Des'09


De Nevada Seu Des'09


De Nevada Seu Des'09


De Nevada Seu Des'09

Comentaris

Joana ha dit…
Que bonic!!!! Passareu Nadals amb ambient típic de nadal. A millorar-se, si més no, pots fer fotos

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...