Quin fred!!!

Vosaltres creieu que és normal que portem tres dies sentint que els Barça ha de jugar a 4 sota zero?

Aquest matí, el Jordi Basté, a la tarda el Clapés, a les notícies els periodistes fent repàs de tots els partits que ha jugat el Barça amb neu, fred o altres inclemències. Els locutors explicant-se què portaven ells de roba. Un deia que els seu sogre, que fa muntanya, li havia deixat malles, guants, mitjons... Un altre comentava que portava tres pantalons i no sé quants parells de mitjons. Cada dos minuts algú preguntava, quina temperatura teniu ara?

Doncs res, jo convido a tota aquesta colla d'urbanistes finolis a entrenar amb la Edfor o el Castellciutat o molts altres equips de base que podem trobar a Catalunya i que ho fan molts dies a 4 i menys de 4 sota zero, de nit, nevant o amb vent. I als periodistes que comenten el partit a passar uns dies amb mi controlant ocellets a alta muntanya, sota zero, sols, amb cops de vent de 60 o 80 km/h.

Que vinguin, que vinguin i deixin de fer-se els herois per unes horetes que passaran sota zero treballant. Molta gent viu i treballa a aquestes temperatures i no per això surten a la tele explicant la seva super experiència.

Colla de floretes...

Comentaris

Olga ha dit…
Jua, jua, quina raó!

Jo ja no escolto la radio... Entre escàndols, poca imaginació que tenen (totes les emisores fan el mateix tipus de programa), i aquestes coses fan que se m'hagin passat les ganes, i mira que abans la sentia molt, eh!
Isidre ha dit…
Que es passin una tarda/nit per l'estadi comunal d'Andorra la Vella... i si fa vent que portin una vela...
Núria ha dit…
Acabo d'arribar d'una sortida amb nois de 12 i 13 anys d'Esterri d'Àneu al Port del Cantó. Quatre horetes d'excursió amb neu i fred. Alguns moments la nevada era forteta. Home, els nens deien que tenien fred, jo també, però la sortida l'hem fet i sense cap problema!

Sortirem a la tele? Sí! Però no per ser uns herois sota la neu...
Joana ha dit…
Confeso que vaig veure el partit del Barça. Quan els veia a la banqueta tapats amb manta i que no se'ls veia més que els ulls! i el comentarista dient que feia molt fred! Em feia una ràbia! Que quan vaig a cronometrar, a quarts de vuit del matí, ni a Port del Comte, ni a Núria, ni a cap estació d'esquí fa precisament calor i ahir semblava que tots fossin com a mínim del tròpic! I en general no tenim els sous dels futbolistes ni dels periodistes aquests!

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...