Casualitats de la vida

Ja té coses el destí, ja...

Si seguiu aquest bloc i en llegiu els comentaris haureu vist que hi ha una persona, la Joana, que sovint hi diu la seva. És una noia que també té un bloc i compartim força inquietuds: la natura, el país... Tenim més o menys la mateixa edat i hem viscut les mateixes coses en certs moments.

Algun cop, la gent m'ha dit: he llegit allò que et deia la teva amiga, la Joana. Jo els deia: no, no si no la conec de res. Sé d'ella pels comentaris que deixa al bloc i pel que escriu en el seu, i res més.

Algun dia he tafanejat les fotos que té al seu bloc, en té de natura i paisatges que jo també sovintejo. Aquella cara m'era familiar... Però fa uns dies va penjar una foto de quan era més joveneta, setze anyets. Ostres, aquesta noia diria que la conec!! Per edat, podia ser que haguéssim coincidit en alguna banda, així que li vaig preguntar: escolta, Joana, pot ser que tu i jo ens coneguem d'alguna cosa a part de tafanejar blocs? Ella va contestar que podria ser que sí. Havia estudiat biologia a la UB, com jo, i si tenim més o menys la mateixa edat... I llavors vaig fer el següents pas: Joana, no eres pas amiga de la Cristina S.? I no va trigar massa a contestat: doncs sí! I tu també!
Vaja, casualitats de la vida. Fa mesos que ens coneixem pels comentaris dels blocs i resulta que havíem estudiat juntes i tenim amigues en comú!!

He vist que a la Joana això li ha fet tanta gràcia com a mi perquè també ha penjat una entrada sobre tot a aquesta història.

Això dels blocs és fantàstics, a mi no només m'ha permès conèixer gent molt i molt interessant, que fins i tot hem acabat fent coses junts fora del món cibernètic, sinó retrobar velles companyes de la facultat!! Increïble...

Comentaris

Joana ha dit…
Si que és fantàstic, perque buscar algú en el "face" és premeditat, però trobar-se així, és com si et trobes anant pel carrer o en un concert. És clar, que m'ha fet gràcia.
kika ha dit…
quines causalitats! o potser no ho són tant. però si que es fantàstic!

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...