Quin espectacle, Déu meu, quin espectacle...


Aquests dies hi ha una mica de rebombori arran d'una carta publicada per un suposat pare d'un nen/a que juga a hoquei a la Seu. Dic suposat perquè jo no el conec i, per tant, no puc afirmar del tot que ho sigui, per res més. La polèmica sobre si han fet, si han deixat de fer, si som, si no som, si aquest és i aquest no és, si uns o els altres, si rucs o ases... em produeix certa tristor.

No penso entrar en cap polèmica de responsabilitats ni penso posar-me al costat de ningú, així que els comentaris que poguessin arribar de "home, sent la parella de qui ets què has de dir" us els podeu estalviar perquè els esborraré. 

Vist des de fora, i amb tot el desconeixement d'aquest esport que no em diu ni fu ni fa i que tant podria ser hoquei com bitlles catalanes, no m'agrada aquesta manera de polemitzar des d'un fòrum ple d'anònims. Bé, ja sabeu la simpatia que tinc pels anònims. Vaig pensar en escriure això mateix allà però hi he vist massa paios/es d'aquests que tiren la pedra i amaguen la mà i que, a més, la pedra no saben ni si és pedra de veritat. Així que millor no posar-se al nivell de segons qui. Realment, la gent es creu amb el dret de dir el què vol sense saber realment si és veritat o no. Coi, quines ganes tenen alguns de  ser protagonistes!

Doncs el que deia, vist des de fora em dona la sensació que tot això ha perdut el nord. Sembla que el club té algun problema amb els seus socis i la roba bruta és millor rentar-la a casa. A més, i sense ofendre a ningú (i si és així, mala sort) intueixo cert complex d'inferioritat amb algun altre club? No clar, direu que no és així, però és el que es desprèn de molts dels comentaris! És fàcil arribar a aquesta conclusió, les comparacions sempre són una mala cosa però mirant a una banda i a l'altra veig números de socis aquí i allà, categories on es juga aquí i allà, número d'equips aquí i allà... Docs, home, és normal que uns tinguin més hores unes instal·lacions que unes altres, no? Vaja, dic jo. I no parlem dels beneficis econòmics que aporta cada un dels clubs de la ciutat a la mateixa ciutat. Ep, a la ciutat, no a l'Ajuntament, que quedi clar: comerços, allotjaments, restaurants... No, no és baixa autoestima, és complot contra ells i favoritisme cap els altres. Bé, cadascú que opini el que vulgui.

És una llàstima que s'entri en discussions d'aquest tipus, que si uns tenen això i els altres allò, que si van dir que farien i no han fet, que si les obres no se què i no sé què més, que si un posa una màquina de begudes i l'altre no, que si un diu una cosa, els altres el feliciten i l'amargat diu que és ell mateix que es tira floretes, que si plou o fa sol, que si jo pago aquí o allà, que si tu ets o tu no ets... Encara m'estranya que ningú s'hagi queixat del color del parquet perquè jo crec que és el més important de tota aquesta història, la marca de les begudes de les màquines, ni la camisa del paio que posa el sostre del pavelló. Us heu vist? De veritat us heu vist objectivament? I no us fa vergonya tot aquest espectacle?

Una vegada, certa persona em deia que, per ell, la gent que escriu cometaris d'aquest tipus, des de l'anonimat o amb noms falsos és per fer teràpia, un psicòleg gratuït. De veritat, alguns ho sembla.

I qui en surt perjudicat de tot això? El club, la seva bona imatge, la feina que n'estic segura es fa dia rere dia amb esforç i il·lusió des de dins. Els nens, els grans, els seguidors, els socis. Creieu que paga la pena fer tot aquest numeret? Jo crec que no.

Sabeu què us dic, per què no deixeu que els vostre club tiri endavant, treballeu per fer cada dia les coses millor i us deixeu-vos de fòrums i altres ruqueries que us fan més mal que bé?.

I ara és l'hoquei però aquest escrit serveix per a tothom. I si no, mireu algun fòrum de bàsquet mini femení de Barcelona i rodalies que els pares fins i tot arriben a insultar les nenes dels altres equips. Patètic, realment patètic. Espero que aquí siguem tots molt més sensats.

Ep, per cert, l'escrit número 100 de l'any!!! No m'hauria pensat mai tenir tantes coses de què parlar... Sóc una crac!!!




Comentaris

Joana ha dit…
No tinc ni la més mínima idea de que va, però tens tota la raó quan dius que els pares dels nens i nenes es fiquen allà on no els demanen, passa a tot arreu i en tots els esports. El comportament d'alguns pares el dia de partit o de competició és deplorable i transmet uns no-valors als infants que fa fredor. L'esport per ells és una part més `per ser persones, si els seus referents adults es comporten així, que faran de grans. Quan el meu nebot jugava a futbol, anava a alguns partits a veure'l i el que alguns pares de tots equips deien a nens de 10 anys era increible a part de incitar en el joc brut.
Felicitats per les 100 entrades, ets molt prolífica!
Núria ha dit…
Ara algú s'enfadarà però els pares del futbol són els pitjors. També n'hi ha al bàsquet i segurament al hoquei, a l'hanbol... Jo visc els del bàsquet i alguns es podrien mossegar la llengua per respecte als seus fills. No els he sentit insultar els nens però sí a l'entrenador i com que l'entrenador és el pare de les criatures també em fot.
Però els extrems a que s'arriba en partits de base del futbol no passa en altres esports. No sé perquè.

Ja veus, cent en un any. I això que, a vegades tinc èpoques seques!!

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...