Pujarem dalt del cim amb el cor aleeeegre!

Joan Puigcercós diu que ha pujat al Puigmal com a metàfora de l'esforç que caldrà fer per assolir la independència. "Tothom pot fer el Puigmal si s'ho proposa".

Tan fàcil és obtenir la independència?. Coi, i què hi fem aquí, encara, com estaquirots!!!!

Tinc un amic que del Puigmal en diu un cim de vaques, és a dir, d'aquells cims que es pugen pim pam, en un tres i no res. Tot per no dir que pujar al Puigmal és de nenetes (expressió molt seva). I té tota la raó. Una de dues: on en Puigcercós està en molt baixa forma o ens vol tornar a prendre el pèl. Home, avui feia ventet i fred i potser era una mica feixuc pujar al Puigmal. Fot, eh, el vent de nord i el fred a la muntanya?!!. Jo fa temps que m'he guanyat la independència de Catalunya, Escòcia, Còrsega, el Nepal, Euskadi i, fins i tot, la vall d'Aran, totes alhora!!!

Senyor Puigcercós, no fotem, que el Puigmal el fan tots els nens que van de colònies!! A mi no m'enganya, ja ho sap, el pèl el tinc ben agarradet (com dirien a València). Si aconseguir ser lliures és com pujar aquí dalt i ballar, per què no ho han fet ja? Han tingut sis anys, eeehhh!!!!

Suposo que les estadístiques se'ls tiren a sobre. Es veuen pujant solets al Puigmal però com a guies turístics perquè no els quedarà altra feina per fer (perdoneu, guies de muntanya, ja sabeu que us estimo molt!!) i ara treuen del fons dels seus records vells reclams que, temps enrere, els van donar un munt de vots.

Massa tard, E, massa tard...

PD. Per cert, Marc, el "Visca, Núria!" que has deixat en un altre bloc era per mi o per l'acte d'avui?


Comentaris

marc ha dit…
No era per a tu ni per a l'acte.

Si fos per a tu, hauria estat "Visca la Núria!". Si fos per a E, hauria estat "Visca Núria!".

Volia dir: "Visca [la fresca], Núria!"

Hehe.
Núria ha dit…
Ja ho sé, ja... És que en un dia com aquest, el comentari pot fer pensar a algú que havies anat d'excursió a celebrar alguna cosa!!! Hehe.

Per cert, la fresca aquesta ens ha deixat sense bolets!!
marc ha dit…
Doncs a la merda la fresca, hehe.

El vent em fa canviar d'opinió més sovint del que voldria. Ja veus que no solament afecta els que coronen la gesta del Puigmal.

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...