Madurant

Les properes eleccions, o no voto o voto el partit de Reagrupament. Em diuen que això és llençar el vot però no és pas així. Si no voto sí que el llenço perquè el que no penso fer és regalar-lo a ningú!! Mai he militat un partit polític, vaig pensar fer-ho quan ERC era una altra. Ara vull deixar passar uns mesos, enllestir coses també prou importants pel país i després potser m'acabaré reagrupant. Ara, ho faci o no, em reagrupi o no, cada cop tinc més clares les coses.

En aquest moments és l'única sortida que hi veig, és l'escletxa per aconseguir allò que sempre he somniat, és poder tenir tot allò que és meu, és no haver de donar explicacions a la Laia quan creuem la frontera d'Andorra i em pregunta perquè diu Espanya si entrem a Catalunya.

És ficció? Potser sí, però són més reals la resta de partits polítics? Reagrupament potser és fer volar coloms però tota la resta és posar el cap dins el vàter. I prefereixo els ocells que la merda, qui no?


Comentaris

Isidre ha dit…
"quan ERC era una altra"
Et deus referir a l'ERC d'havans de la guerra no? Pq, que jo recordi no ha fet res de bo.
I tens d'altres opcions, de vot em refereixo... Sempre es pot votar en blanc que avui en dia es la més transparent...
No ser si has llegit assaig sobre la lucidesa del Saramago, però es molt recomanable.
En el fons TOTS son iguals.
marc ha dit…
Núria,

Espero que et reagrupis. No tenim cap més remei que confiar-hi si no volem caure en el cinisme absolut i en el menfotisme. Fixa't que Reagrupament té bona part de culpa que el debat comenci a ser el nacional, i no pas l'absurd dreta-esquerra. En qualsevol cas, la prioritat és resoldre el nostre futur. I és urgent.


Votar en blanc és viure en blanc, Isidre.
Núria ha dit…
Isidre,

Tens raó, havia d'haver dit "quan creia que ERC era una altra".
Hi he pensat molt en el vot en blanc, fins i tot en el nul, agafar la butlleta i escriure alguna impertinència per quedar-me a gust. Però tal i com està muntat aquest país ja sabem que el vot en blanc afavoreix la formació més votada. Sempre he pensat que haurien de quedar algunes cadires buides. T'imagines un parlament mig buit (sempre, clar)?

Marc,

Necessito coses noves i, de moment, el meu vot ja té destinatari. I si després no m'agrada, bon vent. Però si no ho intentem segur que no ens en sortirem.
... RETRAT ha dit…
Estic amb el Marc. Pensar que TOTS són iguals és lògic, atès el que hem vist, però alhora és incert. I davant de la incertesa hi ha diverses opcions:
-votar els de sempre.
-no votar.
-vots paral·lels (blanc o nul).
-confiar en altri.
-alguna altra que no se m'acut.

Jo trio la penúltima. El país el fem entre tots, no puc permetre'm cap de les altres opcions.

Jordi Dalmau i Ausàs
Isidre ha dit…
Votar en blanc és viure en blanc ??? Justament al contrari. Els hi estàs dient que totes les seves "patxotades" no se les creuen ni ells !!!! I la realitat em dona la raó.
Que ha fet ERC? Res. Perdó si que ha fet, el ridícul i el patètic. Vosaltres no els vàreu votar?
Que ha fet tot el tripartit? Encara més el patètic
Que ha fet iniciativa? Increïblement acceptar una conselleria com interior...Algú m'ho pot explicar?
I que farà en Carretero? Res, pq està a l'oposició és el més còmode. Pots fer tanta demagogia com vulguis. Però si mai està al poder (que mai i serà) que farà? Res, com TOTS !!!! Que li preguntin al Carod, que a banda de fotre el pena a Perpinyà no ha fet res més.
Això es viure en blanc ???
No sigueu tant prepotents i potser sou vosaltres que teniu la ment en blanc.
Encara és hora que algú de reagrupament m'expliqui quina idea de país teniu. Tant sols parleu de la independència...Molt be. I el model de país que? Sincerament actualment em crida molt més l'atenció qui defensa la terra, les diferències socials, la sanitat, la immigració...
Que en fareu d'aquesta Catalunya que s'ensorra a tota vela?.
Sincerament i em sap molt greu però cada dia estic més lluny d'aquest plantejaments exclusivament sobiranistes sense una idea clara de model de societat... Que al cap i a la fí és la realitat. Una llàstima.
Que torni l'esperit d'en Xirinacs.
Núria ha dit…
Isidre,

"Què en fareu d'aquesta Catalunya que s'ensorra a tota vela?"
Doncs primer de tot deslligar-la perquè pugui nedar i després ja remarem fort per arribar a la costa. Aquest és l'esperit de Reagrupament, no hi ha res més. Si després d'intentar-ho no ens deslliguem, mala sort, però és l'única solució per poder sortir de l'aigua. Amb els altres ens enfonsem sense remei.
No crec que cap dels que hagi escrit aquí sigui prepotent, només és lluitar contre el derrotisme o el tansemenfotisme. Sí, vàrem votar ERC però el que seria patètic és tornar a votar ERC per un tercer tripartit. I no jutgem tampoc en Carretero abans que pugui fer res, esperem a veure. Jo ja ho he dit, i els que han escrit aquí també, si al final no ens convenç, passi-ho bé i fins una altra.
I, coi Isidre, deixa'ns tenir una mica d'il·lusió!!!
Isidre ha dit…
Tota l'il·lusió faltaria més !!!!!
És que personalment vaig quedar molt cremat de moltes històries del passat. Més que cremat enganyat i utilitzat.
Molt sort de debò
Vas quedar tan cremat que votes en blanc i vius en blanc (tot i que les coses, quan es cremen, no solen quedar blanques, hehe).
josefina ha dit…
Núria, vota Reagrupament!

Isidre, el programa de Reagrupament és clar i diàfan: INDEPENDÈNCIA i REGENERACIÓ DEMOCRÀTICA. I un cop siguem independents, cada partit farà la seva, proposarà el que voldrà, i com a mínim ho podran proposar comptant amb els nostres recursos, sense que cap altre estat ens els robi tan vilment com està passant ara. I com diu la Núria, deixa'ns tenir il·lusió, home! I vota Reagrupament, també! Records per aquí dalt!!!
Anònim ha dit…
Quan direu que TOTS són iguals, a qui us referiu? als metges?, als periodistes?, als mestres? als paletes? o als humans en general?. Podeu estar ben segurs TOTS que la proporció de gent honrada és més alta (o com a mínim igual)al gremi dels polítics que a la del vostre propi. fixeu-vos-hi.
en tot cas, jo estic amb l'isidre. i ndependència per a què? per a ser com els demés? què voleu que us diga....
Núria ha dit…
Ostres tu, quina dèria tens amb els metges, els mestres i els paletes! Te'n deuen haver fet de molt grosses!!! Com a mínim aquest cop has tingut la decència de no firmar amb el nom d'un altre.
Anònim ha dit…
no sé de què parles, és el primer i darrer cop (crec) que escric aquí.
perdoneu, simplement en va molestar veure aquest to parlant dels polítics. he comprobar que quan es parla tant durament dels polítics normalmetn podem aplicar sense por a equivocar-nos allò del "dime de què presumes...."
Núria ha dit…
Sí, clar... Identifica't i no hi haurà dubtes. Jo presumeixo de donar la cara amb nom i cognoms.
josefina ha dit…
Núria, pot ser el mateix anònim que ahir o abans d'ahir va gosar treure el cap pel nostre Reflexions (sí, sí, anònim, dic "gosar" perquè rabiïs encara més). Amb el Marc ja hem decidit que els anònims tipus aquest els eliminarem. I que cantin missa. Els anònims, com molts d'esquerres, van amb una superioritat moral pel món que ja ho diu tot, d'ells.
Núria ha dit…
No t'estranyi, venia rebotat del vostre bloc. Aquests anònims no ho són tant. No saben que les IP queden enregistrades?
Anònim ha dit…
Sóc l'Albert Vives Garcia. Sóc de Puigcerdà tot i que actualment visc a Manlleu per qüestions laborals. Simplement, tafanejant per blogs de temàtica naturalística vaig anar a fer cap a aquests i vist el comentari sobre els polítics i vaig voler deixar la meva.
Quant a l'altre blog, no en sé res.
francamentm no creia que entrar com a anònim a donar una opinió (d'altra banda tant poc original)) sobre aquest tema portés aquesta resposta.
Perdoneu.
Albert
Núria ha dit…
Albert Vives? No deus ser pas mossen?
Mira que n'arribes a ser, de burro, Anònim Albert Garcia Vives Fierro.


marc cortès minguet

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...