Ja era hora!!

Aquest matí he anat a treballar. Us ho juro, he anat a treballar. I mentre treballava, de tant en tant, ensopegava. I he fet un esforç per recollir de terra el que em privava de caminar. I ves, què n'havia de fer... La meva mare em va ensenyar que s'han de collir les coses de terra. I així ho he fet. També m'han explicat que les coses, abans de reciclar-les, s'han de reutilitzar. I mira, he pensat que si m'ho enduia cap a casa en podria fer alguna cosa. Tots menys el vermell, encara que podria haver estat bé... I res, a l'hora de sopar cap a la paella.




Ja era hora, creia que aquest any no en trobaria ni un!! Rovellons un darrera l'altre, mollerics (a casa sempre n'hem dit pinetells) i fins i tot algun cep. Els pinetells no tenen gaire valor culinari i això fa que la gent no els culli. A casa sempre ens ho hem menjat tot i passadet per un allet i julivert també tenen la seva gràcia. Ara, els rovellons.... Maaaaaare meva, els rovellons!!

Apa, que si enlloc d'anar a treballar hagués anat a buscar bolets n'hauria omplert deu cistells!!!


Comentaris

Joana ha dit…
Quina manera tens d'anar a treballar. Amb tot el que has collit, segur que la feina ha quedat en segon terme. M'agraden els boltes, però no anar a collir-los. M'agrada fotografiar-los, són bonics, però la micologia no ha despertat mai en mi gran interès. L'Amanita muscaria és superfotogènica, t'ha quedat una foto molt maca, sortint d'entre la terra.
A disfrutar el cistell aquest vespre.
Núria ha dit…
Joana,

Una de les feines consistia en fer una investigació del terreny i fotografiar tot el que trobés interessant durant el trajecte. Així que les fotos són part de la feina. I ja que estava allà ajupida què millor que endur-m'ho cap a casa, no?
marc ha dit…
Ja sé ion vas a treballar. Es nota molt.

Umm, quina bona pinta...
Joana ha dit…
Ja que una s'ajup, aprofita a fer totes les feines que calgui. Tens sort de poder treballar així, com enyoro quan treballava a la muntanya.
Núria ha dit…
marc,

jo també sé on vas anar a dinar l'altre dia, aquell poble amb un sant molt viciós...

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...