Apunts

A vegades hi ha temes que voldria comentar però no són prou com per fer un article o no tinc temps. Altres cops, passa que hi ha molts temes de què parlar i no dono a l'abast. El Marc i la Josefina han ideat els flaixos, molt bona idea, una cosa semblant tenia ganes de fer jo, ja fos com escrit o a les bandes de la plantilla, com el nou apartat Avui recomano...

No penso copiar els flaixos però, de tant en tant, faré algun escrit amb apunts varis per aglutinar tot tipus de temes i comentaris que volen pel meu pensament en aquell moment. No és el primer cop que ho faig, de fet. Així que aquí van tot tipus d'apunts: política, esport, actualitat...

1. Esports. En Ricky (o sigui Ricard, eh?) Rubio se'n va al Barça. Com a mínim última notícia d'avui mateix perquè aquest noi canvia més d'idea que en Piqué de jaqueta. Nen, ja prou no?. M'estalvio alguns adjectius que t'anirien a mida. El que li va fer a la Penya amb la demanda no té nom. Et formen, et donen una fama, firmes un contracte i després els traeixes d'aquesta manera? Amb raó no et volen. No pots anar a la NBA? Doncs, per a mi, un any jugant a les cistelles del carrer, per miserable. Però el Barça va i li dona peixet. I el nen mimat es pot quedar a caseta perquè el moqui la iaia. Espero una gran xiulada del públic del Barça a cada partit. Ja sé que amb el bàsquet hi ha molta rivalitat entre Penya i Barça i pels culés això és prendre una figura als de Badalona però aquest paio és un impresentable. A casa no tothom està d'acord amb el que dic però no cal entendre de bàsquet, no? Crec que és una qüestió de respecte cap els que t'han ensenyat tot el que saps...

2. Ràdio. Xavier Solà, l'últim mohicà. Fa uns dies vaig llegir la notícia que a en Xavier Solà també li havien fotut la puntada de peu des de Catalunya Ràdio. La temporada passada ja li van treure els matins del cap de setmana amb El suplement, líders d'audiència des de feia molts anys. Els matins els ha portat la Núria Ferrer que pobreta... (per cert, diria que anàvem juntes a classe al Parc del Guinardó). I els matins del cap de setmana han fet caiguda lliure com tota la CatRàdio en pes. En Xavier Solà tampoc era el meu ídol, s'ha de reconèixer, però tenia un estil molt propi i agradava a molta gent. I és un molt bon comunicador. Li van donar un programet els migdies i ara li han dit que si es vol quedar té un superprograma de 3 a 6 de la matinada. Els viatgers de la gran anaconda van seguir el mateix camí i al final... fora! És l'estil de la Corporació. Llegiu l'article del Miquel Calçada a l'Avui. Més clar, l'aigua (llegiu entre línies, també).

3. Pressupostos. La E aprovarà els pressupostos de l'Estat si el Govern espanyol fa que els valencians puguin veure TV3. A mi els valencianets em cauen bé però si no veuen TV3 és el seu problema, m'enteneu? No tenim prou problemes que hem de vendre'ns per poder solucionar els problemes dels veïns? Veieu com ens prenen el pèl!!! L'equivalència seria: jo et regalo un cavall a canvi d'un xupa-xup (sense xiclet) pel germanet petit de la veïna del poble del costat. Aneu fent punts, ja us ho trobareu. O és que potser busqueu vots al País Valencià ara?

4. Arenys de Munt 1. La Conselleria d'Interior no creu que s'hagi de prohibir la manifestació de la Falange (el Marc tampoc!) perquè és un partit legal. Només es pot prohibir una concentració quan pugui haver perill d'aldarulls i diuen que no és el cas. Vull veure el Saura i tots els seus amiguets en mig dels dos bàndols, Falange per una banda i Maulets per l'altra. A veure què passa! Ah, i els Mossos quiets, sense moure un dit, eh? A veure si plega ja aquest impresentable...

5. Arenys de Munt 2. Els Ciutadans diuen que es prohibeixi la consulta, que és il·legal. Aneu a cagar! Els altres impresentables...

6. Cutrelona. Així defineix el diari Avui la ciutat de Barcelona. He anat llegint tot el que hi fan i hi passa. M'agafa certa angoixa només d'imaginar-m'ho i certa felicitat quan penso que vàrem fugir d'aquella urbe fastigosa.

7. Alimentació. Aquesta setmana hi ha hagut un congrés de cardiòlegs. Ahir, un d'ells i en Ferran Adrià van dir que és molt important menjar bé des de ben petits. Fins aquí molt bé, estic d'acord. Però ja em van sortir amb el tòpic. L'escola hauria d'ensenyar a menjar bé als nens. Cony! Un altre paquet per a l'escola. Doncs perquè ho tingueu clar, l'escola ensenya a menjar bé, explica què és una dieta equilibrada, intenta que els nois es conscienciïn de què han de menjar i com... Això ja es fa, sí senyor, es fa!!! Però els nens no són els que fan els menjars a casa, ni van a comprar, ni gestionen l'economia domèstica, ni obliguen a la família a menjar bledes... No, això ho han de fer els pares. La frase d'aquests dos senyors és molt desafortunada, com sempre els pares cap obligació i passem la pilota a l'escola. Potser que ens plantegem ensenyar primer a menjar als pares i que aquests eduquin els seus pollastres, no? Ja és hora que els pares també facin de pares...

8. L'idioma oficial de la Seu. A la tanca que han posat al camí d'Alàs, banda bombers com a mínim, perquè no passin els cotxes han enganxat un rètol que diu: "Por favor, cierren la puerta". Please, senyor alcalde, canvieu això!!!!! Sé que ho fareu, oi?

9. Les crítiques a la Festa Major. La Festa Major et pot agradar més o menys, es pot organitzar millor o pitjor però dir que per culpa de la ubicació actual se'n ressenteix l'hosteleria... Així, doncs, perquè tres paies diumenge a la nit (perquè dissabte era impossible!) van acabar menjant un trist entrepà al Bambocata com tres adolescents després de voltar i voltar per tots els restaurants de la Seu i no trobar ni una taula buida? Les tres paies: l'Anna, la Núria i una servidora. El paper de sempre: crítica destructiva basada en mentides...

10. Ja hi tornem a ser: futbol, futbol i més futbol.

11. Tràfic d'influències. "Per ser la dona del director d'esports de la Seu deus entrar de franc a la piscina, oi?" Sí, i tant! Fa dos anys que no hi poso els peus!!!! Així que no cal que ningú m'ho torni a preguntar... Entesos?!

12. Un clàssic. "De què treballes?" Jo dic: "sóc biòloga". L'altre: "ah, com l'Anna Obregón!!. Un altre que envio a cagar. M'agradaria veure l'Obregón pujant i baixant muntanyes... o jo cobrar el que ella cobra per fer-ho!

13. Els profes tornen al cole. Visca, jo començo vacances!!! És la torna de primers de juliol... (és l'apunt que em fa més feliç, he, he)


Comentaris

M'ha agradat molt la reflexió sobre el Ricky Rubio. I que consti que aquests temes no m'interessen gens, però mira, després del culebrot de l'estiu, té nassos que hagi acabat així, tot i que es veia a venir. No el xiularan pas, no. A més, com que és guapot, encara tindrà més presència mediàtica. Ai senyor...

Sobre la manifestació de Sinera, té gràcia que el Sr. Saura no vulgui prohibir la manifestació de la Falange. Molt democràtic el noi. El que m'estranya és que no hagi prohibit el referèndum. Se li hauria vist massa el llautó?

Realment et pregunten això d'entrar a la piscina? Hi ha gent ben rara... Com era allò: "Sempre t'emmascara una padella bruta".

Jajajaja, boníssim això de l'Ana Obregón. Se'm vénen pel cap certs animals que podria estudiar i amb els quals es podria identificar molt bé, però em callo no sigui que em demandin XDDD
Núria ha dit…
Enric,
En Ricky Rubio diu que no enten perquè la Penya s'emprenya tant amb tot això. Ai, fill meu, quants pardalets al cap. No, no el xiularan pas... En aquests moments sóc més de la Penya que mai i si a casa s'enfaden que es fotin!
En Saura no ha prohibit el referèndum perquè ja sabia que ho farien des de Madrid. Així, un mal de cap menys per ell.
Un secret, saps perquè no vaig a la piscina? Perquè el senyor director d'esports no vol posar "tombones" i si m'estiro a la gespa acabo amb mal d'esquena i m'agafa al·lèrgia. He, he. En sèrio, si la gent pregunta això és perquè ho deuen trobar el més normal, ells ho farien! Quan era petita una companya del cole deia que jo tenia tots els diners que volia perquè el meu pare treballava en un banc.
Ai, l'Anita... Una vegada va explicar que va fer la tesi doctoral sobre la mosca del vinagre. Tothom té un passat per amagar... ;)
Això em recorda que de petit algun company de classe em deia que jo treia bones notes perquè l'ordinador que tenia (llavors tenir ordinador era una cosa rara) em feia els deures!!! XDDD

I sí, tothom té un passat XDDD

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...