Musiquetes

Aquests dies estic treballant a l'ordinador i n'estic farta de sentir la ràdio i les tertúlies del matí i les xorrades de temes que es tracten. I no diguem la mala llet que agafo quan surt algun dels magnífics alabant el finançament i les excel·lències del tripartit. Total, és estiu, fa calor i no tinc ganes de socarrimar-me l'olla amb sopars de suro. Així que he decidit buscar alguna web que t'ofereixen música sense haver-la de baixar, com escoltar la ràdio. Tries tu la temàtica que vols i ja està, no t'has de preocupar més. Aquests dies he triat música dels 80, a veure si torno una mica enrere i m'oblido de tot el que passa aquests dies. Recordar tampoc va malament... Musica dels vuitanta... la meva adolescència, l'institut, els estius "golfos" de Calafell, la facultat (a cavall amb els 90). Vaja, tota una etapa de descobriments. I han sonat dues de les cançons que considero del millor del techno i el pop del moment, juntament amb el Thriller de Michael Jackson, el Like a virgin del a Madonna o altres. La primera, el Sweet Dreams d'Eurythmics, espectacular la veu de l'Annie Lenox i la música. La segona el Take on me d'A-ha, la cançó era bona però el videoclip era fabulós. La història d'una noia que està llegint un còmic i el noi guapo la convida a entrar-hi i... la història està bé. Segur, segur que si rondeu la mateixa edat que jo el recordareu. Acabo de buscar els dos vídeos als iutub. Aquí els teniu. Que bons! Nostàlgics, a gaudir!. I si sou més jovenets potser descobrireu bona música.

Ah, si no t'agraden o no creus que sigui bona música, estalvia't els cometaris. Passo del que diguis, no em convenceràs!!!



Take On Me - MUSICA.COM

Comentaris

Joana ha dit…
I tant que és bona música! A part dels records nostàlgics que ens puguin portar. És estiu i vacances i a la ràdio les tertúlies són un "conyàs", estic a casa aquesta tarda només entre Vall Fosca i Vall d'Aran i no he escoltat ni la ràdio ni he vist la tele i no ho penso fer fins no sé pas quan, no vull saber res ni del finançament ni del tripartit. Porto l'ipod ple de música nostàlgica com dius.
A mi m'encanten tots dos! Tinc una recopilació gravada en vídeo dels clips dels "bons temps" i aquests dos hi són, naturalment :)

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...