Un, dos, tres botifarra de pagès!!!!


Sonaren sis campanades
allà a la Puerta del sol,
sis cops plorà la Cibeles, Madrid estava de dol
i pels carrers es comentava
"En Flandes se ha puesto el Sol"
Un, dos, tres butifarra de pagès!!

Els més ganàpies, recordeu aquesta cançó de la Trinca? És del 1974, quan el Barça li va clavar un 5 a 0 al Madrid a casa seva. Aquesta lletra va ser censurada i la varen fer més suau, ni sortia la Cibeles ni Flandes ni el "Visca Catalunya lliure" de més endavant. Lo de Flandes era un joc que feia referència al Cruiff però Flandes també formava part de l'imperi espanyol més ranci. Aquests de la Trinca eren uns cracs fent cançons amb doble sentit per torejar-se la censura. A casa meva teníem tots els discos i les cantàvem a tota hora. Fins i tot , la meva mare m'havia dit algun cop que no les cantés massa pel carrer pel que pogués ser... Llàstima que amb el temps la pela els va canviar una mica els ideals... Bé, a dos dels tres, el Miquel Àngel no va voler entrar en el joc de OT i mandangues d'aquestes.

A mi el futbol no m'entusiasma però si això fos el principi de la gran botifarrada a la resta del que representa fer sis gols al Madrid a Madrid me'n feia sòcia i tot!!! I per més satisfacció el 2 de maig, dia de la Comunidad de Madrid, commemoració dels "Fusilamientos del 2 de Mayo"!! Serà tot plegat un presagi dels que vindrà a partir d'ara?? (Carretero, Barça...).


Comentaris

Ruth ha dit…
A casa també ens agrada molt la Trinca. Jo no coneixia la cançó, pero quan li he dit a la mare que el Barça li habia marcat 6 gols al Madrid a casa seva, de seguida me n'ha fet referencia i m'he posat a buscarla. Així es com m'he topat amb aquest blog. Jo tampoc sóc una apasionada del fútbol, però crec que no cal ser gaire futboler per celebrar una derrota del Madrid.
Ruth ha dit…
http://www.youtube.com/watch?v=autIn7PLbIo
Sílvia T. ha dit…
El millor del partit va ser el Carles Puyol fent un petó a la senyera del braçalet de capità i mostrant-la al públic, després del seu gol. A casa hem penjat les banderes del Barça i de Catalunya a la finestra.
Visca el Barça!!!
Visca Catalunya!!!

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...