L'Albert Rivera em fa riure molt!!!

Notícia de l'Avui d'avui. Jo no m'emprenyo, em faig un fart de riure!!!:

El president de Ciutadans (C's), Albert Rivera, ha afirmat aquest dijous que, d'acord amb la multitudinària afluència de visitants que cada any registra la Fira d'Abril a Barcelona, "es pot dir que la Fira d'Abril és la festa nacional de Catalunya". Posats a fer, podem declarar festa nacional el Camp del Barça. Quanta gent hi passa al cap de l'any? I Port Aventura? I el metro de Barcelona? I aquest any, si molt m'apureu faria festa nacional les pistes d'esquí de la Molina!!!
(...)
"La Fira d'Abril, agradi o no agradi, mal que li pesi a molta gent, és la primera fira en nombre de persones i visitants de Catalunya. Per tant, podem dir que la Fira d'Abril és la festa nacional de Catalunya, perquè hi passen tres milions de persones", ha destacat. I quantes Fires més es fan a Catalunya al cap de l'any? Ara, si comptem Sant Jordi com a festa o Fira o com li vulgui dir, voleu dir que no supera els 3.000.000 de persones? Doncs, apa, la festa nacional hauria de ser Sant Jordi. Doncs tot arreglat.
(...)
"Si hem de suprimir totes les subvencions, jo hi estic d'acord, però totes. El que no pot ser és qüestionar els 300.000 euros de la Fira d'Abril i no qüestionar els 4 milions d'euros de les plataformes de seleccions esportives catalanes", ha afirmat. 4 milions d'euros??!! No et preocupis Albertito, que a aquest pas no se li haurà de pagar res a les seleccions esportives catalanes perquè ja no existiran...!
(...)
A més, ha ressaltat que "un de cada dos catalans té pare o mare nascut fora de Catalunya i un de cada quatre catalans té pare o mare nascut a Andalusia". I? També venim tots dels Cromanyons!!

Deu meu, quanta ximpleria!!!!! A aquest paio se li enfonsa el partit de pandereta i no sap com fer-s'ho per ser el centre d'atenció...



Comentaris

Salvador ha dit…
Si aquest tio i els seus sequaços arribessin a manar segur que no farien tanta gràcia.
Núria ha dit…
Si aquests tios arribessin a manar sí que hauríem arribat al fons de tot de la nostra dignitat...

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...