Qualsevol nit pot sortir el sol

Bé, després d'insults i improperis que encara no sé a què venen, una entrada tranquil·leta. Us agrada en Sisa? Si em pregunteu quina és la meva cançó preferida segurament no sabré què dir però no càpiga el menor dubte de que en una llista de deu "Qualsevol nit pot sortir el sol" seria de les primeres. Recordo un Nadal quan encara era a Barcelona, a l'escola dels nens, el Parc del Guinardó, van cantar-la i la Montse, la mestre de música, va fer un acompanyament impecable al piano. Doncs encara escoltem aquell CD de tant en tant. I cantada per nens d'11 anys continua sent una meravella.

Avui, el meu germà ha penjat aquest vídeo al "feisbuc" (goita, queda bé i tot escrit així!) i si la cançó és fantàstica el vídeo és sensacional. Au, aquí el teniu, pels qui us agrada en Sisa. I si no la coneixeu garantitzo que us captivarà.



Ah, i com ja he dit altres cops, si no vols pols no vagis a l'era, és a dir, senyoretes Montses vàries, si no t'agrada el que escric és tan fàcil com no llegir-ho i així t'estalvies la baixesa de l'insult gratuït. A mi m'agrada que tothom hi pugui dir la seva, en acord o en desacord del que jo penso, explico o opino però mai acceptaré insults ni males maneres cap a ningú, conegut o no conegut. No m'agradaria haver de fer el que s'han vist obligats a fer alguns blocaires com és filtrar prèviament els comentaris. Tampoc vull tancar l'accés als anònims, tothom és lliure d'identificar-se o no però sempre dins del màxim respecte. Els comentaris d'ahir no els penso borrar, ni el de la Montse Rossell, però serà l'últim que deixaré que es publiqui. Comentari poc respectuós, comentari que borraré, així que millor no esforçar-s'hi. Hi esteu tots d'acord?

I ara, a escoltar en Jaume Sisa que bé s'ho val.


Comentaris

Anna Serra ha dit…
Torno a coincidir, és una de les meves preferides i ara a més a més hauré de quedar-me amb el vídeo, molt bò!
A mi, però, aquesta cançó em porta records de l'any 92, de la caçera de bruixes que hi va haver per assegurar que els JJOO no fossin cap plataforma per tal de reivindicar la independència.
Sempre més he relacionat la cançó amb aquest fet... aquell estiu no hi erem tots...
Núria ha dit…
Ai, Anna, Anna... Al Parlament Basc tampoc hi són tots... I no vull dir que els votés ni que estigui d'acord amb les seves idees (encara em diran coses mes gruixudes...) Estaria bé que els vots nuls es representessin amb cadires buides!!

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...