Jo també seré a Brusel·les, des del balcó de casa


Dissabte, 7 de març, hi ha la concentració "10.000 a Brusel·les". Ja es diu que no hi seran 10.000 però tampoc se'ls ha facilitat les coses, ni se'ls ha recolzat des del món polític. Ja ho deia en Vicent Sanchis que si no ens belluguem el poble no esperem que els polítics ho facin per nosaltres. Jo hi hauria anat però per raons vàries, família i altres cabòries (com diria el Monti del Polònia) em quedo a la Seu. I no deixo de sentir-me una mica "boques", tant defensar la nació i la Catalunya lliure i a l'hora de la veritat em quedo a casa. L'altre dia amb l'Anna ens preguntàvem si no es podria fer alguna cosa a la vegada des d'aquí, per recolzar els de Brusel·les. Ara sé que els que ens quedem aquí també ens farem veure, penjarem la senyera al balcó. Crec que a Barcelona hi ha algun acte més però des d'aquí dalt poca cosa més podem fer. M'imagino que la meva serà de les poques senyeres que veuré penjades per la comarca, bé com a mínim sé que en serem dos, i tant de bo m'equivoqui... Com que sé que, per bé o mal, molta gent del Pirineu llegeix aquest bloc us animo a tots els que creieu en una Catalunya lliure pengeu les vostres senyeres al balcó aquest dissabte.


Comentaris

marc ha dit…
Tres, com a mínim, hehe.
Núria ha dit…
De fet el segon eres tu perquè ho deies al bloc!!! ;)
Sílvia T. ha dit…
Ep! Sapigueu que a casa també l'hem penjada la senyera. És el mínim que podem fer.
I... ostres Núria! He al·lucinat amb la marxa que hi ha al teu bloc darrerament. Per descomptat que tens tot el meu suport i t'animo a continuar expressant en paraules moltes de les inquietuds que altres també sentim.

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...