Programació a la tele

La setmana passada parlàvem amb uns companys que els nens van a dormir molt tard perquè es queden a veure programes de la tele molts cops fins a la matinada. Aquí hi ha una responsabilitat dels pares de no deixar veure programes qualificats com a no aptes per a menors. Però què passa quan en horari no infantil es passa una pel·lícula o dos destinada bàsicament als nens? Doncs això va passar dissabte a la nit a Antena 3.
A les deu de la nit, el Quim i la Laia ja eren al llit. El David i jo vàrem decidir quedar-nos una estona a veure si feien alguna pel·lícula interessant i, sinó, en buscàvem alguna al cinetube. Doncs bé, la sorpresa va ser que a A3 començava a les deu i pico Toy Story, gran pel·lícula!, de factoria Disney i per nens (tot i que jo sempre gaudeixo molt amb aquesta pel·lícula). El Quim va sentir-ne la música i va baixar, la Laia ja dormia. Primer vàrem dir que no, però era una de les seves pel·lícules preferides quan era petit, era dissabte i l'endemà no teníem partits de bàsquet ni res per l'estil. I el vàrem deixar quedar i se'l veia feliç. A quarts de dotze acaba la pel·lícula, tampoc era tant tard, ara a dormir. Però no!, sense ni un anunci, enllaçant una amb l'altra, comença... Toy Story 2!! Ah, no!! Aquesta sí que no!! El David decideix anar a dormir i el Quim demana que ens quedem els dos a veure-la que li fa molta il·lusió. Uf, ja hi som posats, la pel·lícula fa 10 minuts que ha començat, total que ens quedem tots dos a veure-la. A quina hora va acabar la pel·lícula? A un quart de dues!!!

Jo això ho trobo indignant. Després a la tarda fan unes pel·lícules de qualitat i dirigida a unes edats molt qüestionable. Quants cop a la tarda no surt la rodoneta que diu "majors de 13 anys"?. És raonable la projecció d'aquestes dues pel·lícules a la nit-matinada?

A quarts de dues se'n va anar a dormir però encara va intentar quedar-se una estoneta més: "ja que són quarts de dues, m'espero fins a les dues i veig el concurs de mates de l'All Stars de l'NBA..." Evidentment va anar de pet al llit!!

Comentaris

Sílvia T. ha dit…
Estic completament d'acord amb tu. Quantes vegades m'he preguntat com és possible que dissabtes o diumenges a la tarda facin pel·lícules "no aptes" i divendres i dissabtes, a quarts d'onze, en facin algunes d'infantils que, amb els anuncis pel mig s'acaben ben bé a la una de la matinada? Evidentment, un adult s'ha de quedar amb ells perquè, en altres canals i a aquelles hores, poden estar fent qualsevol programa inadequat per a la canalla.
Aquest tema em treu de polleguera!!!
Per cert, dissabte a la nit li vaig dir al Marc que, si volia veure el concurs de "mates" de l'NBA, se n'havia d'anar a dormir d'hora i... ho va fer i em va tocar cridar-lo a quarts de tres i mirar-m'ho amb ell, és clar. Val a dir que en altres èpoques... jo també ho havia fet.
Marta ha dit…
Jajajajjaja...molt bona aquesta del Quim!!!I després l'All stars!! és clar que si!! total!! ja posats!!jajajajja

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...