Problemes sentimentals

No, no patiu. Les coses a casa van força bé. Però potser a algú de vosaltres no li rutllen... Avui, a la bústia de la comunitat de propietaris de casa, em toca fer funcions de presidenta, hi he trobat això. El text és d'allò més increïble.

Si m'ho arribo a trobar a la meva hauria pensat que algú em feia una broma!! I pel que sembla al final de tot, aquest paio és un anticrisis total!! Em pregunto, i algú hi cau? Per no tenir problemes, esborro el número de telèfon però si algú el vol que me'l demani!!!

Comentaris

Joan deu Peiroton ha dit…
Mira, que en rebem molts d'anuncis d'aquesta mena a Tolosa, una quantitat increïble, suposo que la clientela corresponent deu existir. No sé si el servei aquest pateix de la crisi o si al contrari en profita. En tot cas...
bona setmana!

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...