A mi m'agrada el verd!!


Sí, sí. Molt bucòlic... Crec que és una de les paraules que més he sentit aquests dies a la tele i a la ràdio. Però que voleu que us digui... començo a estar-ne cansada de tant blanc. I ja m'hi puc anar posant bé perquè em sembla que en tenim per dies, setmanes i potser mesos d'aquest color immaculat.

Apa, i ara i torna...! Per ser que la llevantada no ens havia d'arribar... Si mireu TV3 (la vostra) i no viviu aquí dalt sabreu que només ha nevat a la Conca de Barberà i algun poble més del Priorat o la Terra Alta, al menys són els únics llocs dels que porten parlant tot el dia!! Fins i tot aquest matí han dit que el servei de transport escolar al Pirineu funcionava normalment perquè no hi havia nevat. Però, dels que tinc coneixement, els nois de Prullans, Martinet... i els de Tuixent, Lavansa... avui no han anat a l'Institut perquè s'ha suspès el transport escolar. Potser l'Eva Clausó és de vacances... Doncs per a què ho sapigueu, aquí neu a la nit i neu a la tarda!!. Ja prou, no??!!


I ara es gelarà tota aquesta neu i llavors no hi ha qui camini pels carrers de la Seu sense patir per si poses el cul a terra o pitjor, el cap! De totes maneres veig que aquesta vegada s'han arremangat des de l'Ajuntament i estan netejant les voreres. És que amb la falta de metges al CAP només faltaria que la gent comencés a caure pels carrers.

Així que res, mentre espero que canvii el color blanc pel verd m'hauré de conformar amb fotos com aquesta.


PD: dissabte, 10:45 del matí. Torna a nevar des de fa estona i no sembla que vulgui parar...

Comentaris

Sílvia T. ha dit…
Hola Núria! En aquest moment som dissabte a la tarda i des de casa comença a veure's el blau del cel. Jo també m'estimo més que ja torni a sortir el sol. Pot ser diria que des que vaig venir a viure aquí dalt, ara fa més de 16 anys, és l'hivern que més cops ha nevat, encara que no molta quantitat. Al menys aquesta vegada la canalla que van a esquiar la setmana vinent podran gaudir força de la neu. Espero, però, que tinguin bon temps.
Una abraçada, Sílvia.
A mi la neu no m'agrada gaire i menys haver-la de trepitjar. A sobre, aquest any, l'hivern se'ns farà etern, perquè va començar gairebé a l'octubre... i el que ens queda encara! Jo ja se la regalo, la neu, a tots els seus fans.

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...