Fotobloc

Nou any, nou bloc.

No deixo pas aquest sinó que n'obro un de nou. De fet, és un Fotobloc. De moment hi vaig penjant fotos de flors dels Pirineus que ja tenia a la presentació d'aquest bloc. N'aniré afegint de mica en mica i la meva intenció és anar-les agrupant per famílies. Ara per ara, n'escric el nom i poca cosa més. Algunes no són massa bones i les aniré canviant per altres de millors. També hi tindré una categoria de paisatges, animals i de plantes mediterrànies. Segur que en sortiran altres de categories. Ara perquè no viatjo massa però els del meu voltant saben que tinc una predilecció especial pel mobiliari urbà (papereres, bústies, bancs...) i els rètols i estructures diverses dels edificis. Tot el que tinc és en diapositives i passar-les a format digital costa. Així que, de moment i poc a poc em dedico a plantes i paisatges.




Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...