Així m'agrada més el Nadal

Si seguiu aquest bloc ja sabeu que a mi aquestes festes no m'agraden gens ni mica però també és cert que l'unica cosa que em motiva són els nens. Avui ens faltava fer dues coses: una la felicitació de Nadal que sempre fem amb l'ordinador i on hi participen els xics de la casa i l'altra era l'arbre de Nadal. Fa anys que lluito contra aquest arbre, primer perquè no és una cosa nostra i després per tenir a casa un arbre que em durarà dues setmanes i prou. Canviar això últim, li he donat moltes voltes: comprar un altre tipus d'arbre o arbust (boix, ginebre, grèvol...), plàstic (mai, si us plau!!!), no tenir-ne (el Quim i la Laia se'm tiren a sobre!!!). Aquest any semblava que no en tindríem però, sabeu què? doncs que el menjador quedava pobre, li faltava alguna cosa. I després de molt i molt pensar hem decidit fer-ne un nosaltres mateixos. Com? doncs amb els pals d'un estenedor que se'ns havia trencat. I mentre la Laia i jo fèiem la felicitació de Nadal, el David i el Quim feien l'arbre. No n'he seguit el procediment perquè la nadala ens tenia molt concentrades però quan hem vist l'arbre... Ostres, quina sorpresa!! M'ha agradat molt i molt i sense gastar ni un duro!!! Aquí en teniu una prova. L'hem de millorar, folrar els pals o posar-hi algun tipus de llum però per aquest any trobo que ens n'hem sortit prou bé.

I per acompanyar-lo, el poema que ha escrit el poeta de la casa, el Quim. Necessitàvem un poema per la nadala i li he dit al Quim, "tu no tens pas un poema de Nadal fet per algun lloc?". I ha contestat: "no, però si vols en faig un ara mateix". I en deu minutets el nano ha fet això.

Aquestes són les dues meves aportacions nadalenques als blocaires i seguidors de blocs: un arbre i un poema. A gaudir-los.



Poema de Nadal


El Nadal és una gran festa,
per uns divertida,
per altres avorrida.

Es menja pollastre, torrons
i la mare fa "polvorons"!!!
Després regals per a tothom.

Arriba Sant Esteve,

mengem els canelons,
per cert, molt bons!!!

S'acosta el darrer dia,

el cap d'any ja arriba,

fem gresca fins tard

perquè un nou any

ja ens ha arribat.
Venen els reis
des del llunyà Orient,
porten regals per repartir
a un munt de gent!!!

Ja s'acaben les festes,

els menjars i les nits de gresques,

el següent any hem d'esperar

que ben segur que es repetirà.


Quim

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...