Entrenosal3

No puc marxar de cap de setmana sense parlar del que va passar ahir a la nit a la Seu. Ja és casualitat però ahir tinguérem dos espectacles. Poques coses es fan a la ciutat i varen haver de coincidir en dia i hora. Un era una obra de teatre protagonitzada per dos actors força coneguts, l'altre un concert de tres nois (Entrenosal3) gaire bé desconeguts que just tenen editada una maqueta amb la seva música. Evidentment, en circumstàncies com aquestes, el teatre era ben ple i la sala Sant Domènec, on actuaven els tres nois no arribàvem a la quarantena. Però tot això ho fa el que siguis o no conegut, el que surtis o no a la tele o que en parlin els diaris.

Jo vaig anar al concert. Ja els coneixia la música, fa uns mesos vaig tenir la sort de que em regalessin la maqueta. Quan la vaig escoltar vaig pensar, ostres no sé si és bona música o no (no en sóc una experta...) però a mi m'agrada! I durant un temps sonava força a casa i al cotxe. Ahir anava amb la idea de sentir i gaudir de la música del dics però no va ser així, va ser molt més. Perquè si els escoltes en directe no són bons, són boníssims. No tan sols toquen música i canten, també transmeten sentiments, tendresa, somriures i molt sentit de país. A la sala St Domènec es respirava pau, alegria, en definitiva, molt bon rotllo. I la sensació és que tothom va quedar gratament sorprès, la gent va marxar amb la idea de que havia tingut el privilegi de ser en aquell lloc, vaja, que l'havia encertat.

Segur que l'obra de teatre era bona, vull suposar-ho pel prestigi dels dos actors, però el concert valia molt i molt la pena. Alguns van preferir anar al teatre segurament per desconeixement i penso de tot cor que es van perdre alguna cosa fantàstica.

Enhorabona, Entrenosal3!


Comentaris

sergibr ha dit…
Acostuma a passar això.

Quin estil de música era??? miraré si trobo alguna cosa al llutuf.
montse p ha dit…
Hola Nuria. No havia comentat mai cap cosa a cap blog. Ja et vaig dir un dia que de tant en tant "ullava" el teu.
Jo vaig anar al teatre i, de veritat, segur que vas disfrutar molt més tu. Quina enveja
Montse Pagès
Núria ha dit…
Montse! Gràcies pel comentari. Ara que has començat pots comentar tot el que vulguis. M'agrada saber també què opinen els demés. O millor encara, perquè no n'obres un tu també de bloc? Primer fa vergonya però després t'acostumes a dir tot el que penses. Pel que fa a l'actuació amb una mica de sort tornaran a tocar a la Seu i llavors no hi ha teatre que valgui!!

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...