Valls d'Andorra II

Bé, després d'aquesta aturada anímica començo a tenir ganes de tornar a escriure coses al bloc i ho faig enganxant el fil on el vaig deixar. Aquest estiu volia mostrar algunes de les valls d'Andorra i vaig començar amb la vall d'Incles. Doncs com que li tinc certa predilecció hi tornem però canviant d'època de l'any. Hi he estat fa uns deu dies i vaig ensopegar el més fred d'aquesta tardor. A les vuit del matí la temperatura era segur sota zero però amb el vent que bufava la sensació encara era més accentuada però com que ja m'ho suposava anava ben, ben abrigada. I per acabar de completar la imatge hivernal, nevava (més aviat borrufava amb intensitat) i començava a quedar tot blanc.

Al final del matí, però, el paisatge es tornava altre cop de primers de tardor. Amb els seus colors, molt diferents dels que mostrava aquest estiu en un altre escrit.

Hi vaig pujar per ensenyar la vall i la natura andorrana a un grup de persones que en van quedar molt encisats. No érem exactament a la vall d'Incles sinó que ens vàrem decantar per pujar fins a les basses de Siscaró, la vall glacial més a l'est d'Incles. Si us hi fixeu, en aquest moment la nevadeta era força intensa.

Vaig tenir la sort de poder mostrar l'encant que pot arribar a tenir el Pirineu, passar d'un paisatge a un altre com qui canvia un decorat. Cap a migdia el cel es va obrir, va sortir el sol i va quedar així de fantàstic.

I per últim, una de les flors més tardanes del Pirineu, la que ens anuncia que l'estiu ha quedat enrere i la tardor és ben entrada, el safrà bord. És el mateix prat on aquest estiu mostrava els lliris del Pirineu, el relleu l'agafa aquesta petita planta que amb el sol s'obre i mostra uns estams grocs ven vistosos.

Comentaris

reflexions en català ha dit…
Qui no queda meravellat amb aquest paisatge...
marta ha dit…
Et felicito per aquestes fotos, són precioses!
sílvia ha dit…
Me n'alegro moltíssim de poder tornar a gaudir de les teves vivències. Ànims i endavant!
Sílvia.
Salvador ha dit…
Encara queden recons sense destrossar a Andorra. Cada vegada menys.

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...