Mals moments

Avui prenc una decisió que fa dies que em ronda pel cap. Avui deixo d'escriure al bloc. No sé si serà una aturada definitiva o per un temps però el que sé és que, ara per ara, no gaudeixo escrivint i tampoc trobo cap al·licient explicant o comentant fets que per mi són purament secundaris.

Tinc l'esperança de que amb el temps els ànims aniran canviant i tornaran al cap històries boniques, històries que em facin enfurismar o, simplement, tenir ganes de compartir amb els demés, coneguts o no coneguts, els meus pensaments i les meves vivències. Tant de bo aquest moment no es faci esperar massa.

Comentaris

Ye a tuya dezision , espero tornarte e leyer.¡¡no rebles!!
Salú y a plantar fuerte.
Salvador ha dit…
Segur que tornaran històries i voldràs compartir-les amb nosaltres.
Aquí t'estarem esperant.
No et conec de res, avui és el primer cop que entro al teu bloc i em trobo que ahir, justament ahir, vas decidir tancar-lo, potser per un temps o potser per sempre. Pel que dius, sembla que estas passant un mal moment personal. Si aquestes paraules d'un desconegut et poden servir d'alguna cosa, sàpigues que el teu bloc m'ha agradat molt, que tot ell traspúa amor per la natura i per als teus fills i amics. Que les coses s'arreglin i puguis tornar a compartir amb nosaltres tot això que t'estimes.
Una abraçada Núria
Dan ha dit…
Ostres! A veure si els mals moments queden ben aviat enrere.
Una altra abraçada!

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...