Ja fa un any!

Acabo d'adonar-me que ahir va fer un any que vaig escriure el meu primer article. Vaig començar amb una mica de vergonya, tot s'ha de dir. Això d'escriure coses i que ho pogués llegir tothom no em feia gaire el pes. I ara, no sé si és que he perdut la vergonya però m'hi trobo molt còmode escrivint al bloc. No ho explicava a ningú que en tenia un però, poc a poc, la gent l'ha anat descobrint i ara ja vaig pel món dient: saps que tinc un bloc?

Balanç ràpid: 46 articles i temàtiques molt diferents: país, natura, ciència, educació, amics, política. cuina... Molt variat, depèn de com bufa el vent i els ànims.

Han entrat al bloc gent de tot arreu, inclòs d'Estats Units o Canadà però la majoria són de les terres pirinenques, Alt Urgell i Andorra i també de Barcelona. Sé que hi ha gent que té el costum de llegir-lo i això deu voler dir que els interessa el que escric. Doncs me n'alegro! A vegades, si estic temps sense dir res em diuen, què passa que no escrius res? I això em motiva a continuar dient la meva. I, fins hi tot, a vegades m'ha sorprès el ressò que ha tingut algun dels meus escrits, coses que s'han comentat en altres blocs. Està molt bé!

Així que continuaré explicant coses, coses que vull compartir amb els amics, els coneguts o amb gent que no conec de res. I amb ganes de celebrar un segon aniversari!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...