Fem balanç?

Bé, fem balanç? Doncs no en tinc gens de ganes. Tot tal com m'esperava. Lleida ha donat l'escó que ballava a un vidalquaddrista. Jo tinc la consciència tranquil·la, més no podia fer, però orgullosa del meu vot no n'estic pas. ERC s'enfonsa, tan sols confiar en que l'esperit nacionalista a Madrid el defensi CiU però em sorprendria molt. Oloro una Catalunya més espanyola que mai, entregada a Madrid. El referèndum per la independència queda molt lluny, millor ni plantejar-lo vistos els resultats.

El mes de maig ja vaig fer un escrit on plantejava els perquès de la patacada que s'estava fotent ERC a les municipals i em sobtava que ells no ho entenguessin. Ara estem en les mateixes, els demanava que reflexionessin, que canviessin la seva manera de fer si no volien quedar-se amb el vot de quatre catalans que votarien tan sols per inèrcia. I veig que després de quasi un any les coses no han canviat, encara busquen les raons per les quals la gent ha deixat de votar-los. I les que donen fan riure. Quan els nois de l'escola fan alguna malifeta i els enganxes els demano que, com a mínim ho reconeguin, que no hi ha pitjor cosa que intentar defensar lo indefensable i, sobretot, que aprenguin a callar. I això és el que demano a ERC, que callin, reflexionin i quan ho tinguin clar, canviïn la seva manera de fer. Llavors veuran que molts encara els estem esperant.

Comentaris

Si, és veritablement trist. Però els que vàrem votar a ERC al 2004, amb l'esperit de canvi de les aportacions innovadores en el "fer de la política" i de les "polítiques" ja em vist que va ser un "miratge". No han aportat res d'innovador, han fet moltes bestieses i "casa" tampoc destaquen. I a sobre son "sectaris" i prepotents. L'anàlisi d'ahir, del Puigcercós, del Carod i del propi Ausàs ... fan difícil pensar que sigui capaços d'estar calladets i de "pensar", simplement pensar ja que "reflexionar" està per sobre de les seves capacitats. I a més ara tornaran a barallar-se ... a final d'any tenen congrés !!! Trist.

Discrepo en un tema: no crec que la política catalana sigui avui més espanyolista que ahir. Segurament el PSC serà capaç de fer-se valdrà. Almenys aquesta és l'esperança, ja que dels de CiU ... poca cosa en podem esperar (ja han estat "decisius". Emili.

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...