Coi de Quim!!!

D'ençà que vaig publicar el poema del Quim de com li agradaria que fos Catalunya que no deixo de tenir molt bones sensacions. La veritat és que estic molt i molt emocionada pel ressò que se n'ha fet. El Jordi Dalmau va penjar el poema al seu bloc i en va fer una reflexió. Avui he vist que en Lluís Biosca ha fet el mateix i m'ha agradat. L'Albert Batalla també ha destacat en el seu bloc l'article del Lluís. I al final els ulls se m'han entelat. Com a mare estic orgullosa de les idees que té en Quim, segurament molt madures per la seva edat. Vaig penjar el poema perquè tothom el pogués llegir però no m'imaginava que provoqués tots aquests sentiments en els demés. El Quim no en té ni idea de tot el que està generant el seu escrit, ara és a Espot esquiant amb els companys de l'escola però de ben segur que se sentirà molt cofoi quan ho sàpiga. Aquest poema, per circumstàncies que ara no venen al cas, no guanyarà uns Jocs Florals però el que està passant aquests dies és molt més important que un premi escolar.

Comentaris

David MS ha dit…
Bones Núria, benvinguda a BLocaires del Pirineu, el correu es blocairesdelpirineu@gmail.com, per cert jo també sóc de BCN, els meus avis viviena Horta i jo al Carmel.
Salutacions!
Marta ha dit…
Nena quin nebot que tinc!!!
Molt xulo el poema,felicita'l de part meva. Més xulo aquest bloc!! Ja veuras que és molt fàcil d'utilitzar.

Apa
Benvinguda a blocairesdelpirineu.
Anem creixent.

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...