Com m'agradaria que fos Catalunya

Els nens d'onze anys també tenen sentiment de país. Això ho ha escrit en Quim. Ell volia que ho llegís molta gent però no l'han deixat, no és el que li toca pensar i expressar a un nen. Des del bloc de la seva mare potser ho podrà llegir algú més.

Com m'agradaria que fos Catalunya

M'agradaria que Catalunya
es pogués dependre d'ella mateixa
tota sola, només una.

Que fos només una sola república
sense rei ni monarquia
amb una sola fita
viure amb independència

Amb una llengua, la catalana,
amb un nom, Catalunya,
amb uns habitants, els catalans
i amb una bandera, la senyera.

Que fos un sol país
amb el compromís de ser feliç

Quim

Comentaris

... RETRAT ha dit…
El trobo molt bo. Gràcies per deixar-nos-el llegir.

Jordi
Que maco. M'agradaria copiar-lo al meu bloc, si em permets...
Núria Tomàs ha dit…
I tant que el pots copiar al teu bloc! El Quim estarà molt content.

Núria
merike ha dit…
Et voldria donar un premi. És ho acceptaries? Clic aqui: merike

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...