josoc.cat

General - Publicat per nuriatomas @ 23:41

El problema amb Yahoo! encara no s'ha solucionat. Continuen indicant el temps de la Seo de Urgel i no treuen una versió en català. No crec que ho facin, no els hi veig cap intenció. Aquest cop no seré un bon exemple perquè els serveis que m'ofereix Yahoo! no me'ls donen altres servidors de correu. La diferència bàsica la trobo en poder guardar els correus en carpetes que creo jo mateixa. Així tinc els correus referents a un mateix tema junts i en puc fer un millor seguiment.

Però m'he obert un altre compte de correu. Fa uns dies em va arribar la informació sobre un nou servidor de correu. És una qüestió simbòlica però pels qui us agradi el format de Google, aquest ha creat una versió catalana de correu amb domini .cat. Concretament nom.cognom@josoc.cat. L'utilitzaré com a correu alternatiu i si algun dia Google incorpora la possibilitat d'arxivar els correus per carpetes es convertirà en el meu correu principal.

Com ho podeu aconseguir? Doncs entrant a la pàgina

http://www.josoc.cat-a.googlepages.com/index.html

i omplir el formulari que us demanen. També us pot invitar algú que ja tingui un josoc.cat.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...