Adeu 2007

Amics - Publicat per nuriatomas @ 00:05

Ha acabat l'any, en comencem un de nou i toca mirar enrere. I estic contenta de com han anat les coses. El 2007 no va començar gens bé. No estava passant una bona època. Em sentia força desorientada, no tenia el futur gens clar i veia com persones que estaven al meu costat em giraven l'esquena. Havia perdut la fe en les coses que feia, en el que podia ser capaç de fer, en el que era . Però a mesura que van anar passant els mesos altres persones van començar a creure en mi, en les coses que feia i en les que podia ser capaç de fer. I, sense ni tan sols ells saber-ho, em van ajudar a aixecar, a caminar amb el cap ben alt, a somriure, a ser una mica més feliç.

Aquestes coses les he valorat quan he mirat enrere, quan he analitzat què ha pogut passar perquè el principi d'aquest any no tingui res a veure amb el darrer. I me n'adono que no els ho he agraït mai. I potser ja és hora de fer-ho. Així que moltes gràcies Mati, moltes gràcies Jordi, moltes gràcies Joan.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...