Yahoo! i el català

Llengua - Publicat per nuriatomas @ 18:07

Des de fa alguns dies, el correu de Yahoo ha introduït un nou servei: a la safata d'entrada indica el temps i la previsió de la ciutat/poble al que pertanys o, si ho demanes, del lloc que prefereixis.

Doncs bé, aquesta és la referència que fan a La Seu d'Urgell:

Cada cop que obro el correu m'impacta molt aquesta referència a La Seu, per no dir que em posa de molt mala llet, i dubto inclús si en castellà s'ha d'escriure Urgell o Urgel (per allò de que no saben o no volen fer l'esforç de pronunciar les "ll" finals).

Així que fa uns dies vaig escriure un correu al servei de Yahoo per demanar que canviessin el nom i, aprofitant la ben entesa, si tenien intenció de treure una versió catalana del correu.

Això és el que m'han contestat:

"Apreciado usuario:

Gracias por escribir al servicio de atención al cliente de Yahoo!
España.

Gracias por tus sugerencias. Las sugerencias y comentarios que nos
envían nuestros usuarios sirven para mejorar nuestro servicio y
adaptarlo a lo que nuestros usuarios realmente necesitan y quieren.

Sin embargo, debido a la gran cantidad de mensajes que recibimos, no
podemos responder personalmente a cada uno de ellos. Pero debes saber
que nuestro equipo de desarrollo de productos estudia detenidamente cada
sugerencia. En caso necesario, un representante de este equipo se pondrá
en contacto contigo.

De nuevo, te agradecemos que te hayas tomado la molestia de enviarnos
tus valiosas sugerencias. Por favor, no dudes en ponerse en contacto con
nosotros si tienes alguna pregunta o sugerencia adicional.

No dudes en ponerte en contacto nuevamente con nosotros si te surge una
duda, sugerencia o problema.

Cordialmente,"

Vaja, en poques paraules, se m'han tret de sobre molt amablement, el tema no és gens important.

El meu dubte ara és, canvio de servidor de correu? Suposo que hauria de ser el més coherent però a mi em suposa un trasbals a nivell organitzatiu. A més, Yahoo és un bon servidor de correu. Gmail és en català (de fet ja tinc un compte) però sempre he defensat Yahoo davant de Gmail i passar-me al correu de Google és com "rebaixar-me" davant de certs amics i companys que em diran "veus, al final tu també t'has passat a Gmail Rient !!"

De moment, continuaré insistint a Yahoo perquè ens canviï el nom de les ciutats i pobles i per a què facin una versió catalana de correu. I si no me'n surto ja us donaré la nova adreça de correu!!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Jo també vull trempar!! (no apte per a menors de 18 anys)

Avui és l'aniversari de...